İçeri geçtikten sonra bazı kişilerin gitmek için hazırlandığını görmüştük.Boran'ın birkaç arkadaşı gelmiş ve iyi geceler diyip gitmişlerdi.Saat daha da geç olurken mekanda Boran ben Yağız ve Gediz kalmıştık.Şöyle bir problemimiz vardı ki ikisi de sarhoş olmuştu.Gediz tekli koltukta bacaklarını açmış otururken Yağız onun kucağına oturmuş ağlar bir tonda onu sevdiğini,onunla maça gelmesini ve öpüşmeleri gerektiğini söylüyordu.Mekan sahibi bize bakmaya başladığında daha fazla rezil olmamak için çıkmamız gerektiğini anladım.
Kendilerinden geçmiş ikiliye yürüdüm.Seslendiğimde oralı olmadılar,Yağız'ı kolundan tutup kaldırmaya çalıştım ama o Gediz'e daha çok yapıştı ve Gediz'in belindeki kollarını sıkılaştırması da hiç yardımcı olmuyordu.
Yardım ister gibi Boran'a döndüğümde yanımıza geldi ve Yağız'ı tuttuğu gibi kaldırıp bana yasladı.Üstündeki ağırlık kaybolunca direkt gözlerin açıp doğrulan Gediz'e döndü ve onu da kolundan tuttuğu gibi kaldırdı.
"Hadi gidelim."dedi ve yürümeye başladı.O her ne kadar rahat bir şekilde yürüse de ben tüm ağırlığını bana veren Yağız yüzünden can çekişiyordum.Yağız'la kilolarımız ve boylarımız yakındı ama tüm ağırlığı üstümde olduğu için şu an bir tonluk bir balinayı taşıyormuş gibi hissediyordum.
"Yağız gözlerini açıp adam gibi yürümezsen sikerim belanı."
Sevgilisine küfür edildiğini duyan Gediz hızla arkasını döndü ve cocuksu bir sesle konuştu"Küfür etme ona,"ardından Boran'a döndü"sen de söyle Boran küfür etmesin."
Yağız sonunda biraz daha ayılmıştı,Gediz'e baktı ve"İşte benim erkeğim."diyerek yürümeye başladı.
"Başlatma erkeğine,yürü."otoriter anne modumu ortaya çıkarmıştım.Yağız'ı tuttuğum gibi arabaya yürümeye başladım.Arkamda bıraktığım iki adamı da unutmuştum.Kapıyı açacağım sırada Boran seslendi.
"Bizi de bırakır mısın?Ben de alkol aldım araba süremem."
Ben olmasam ne yapacaklardı acaba.
"Olur bırakırım,gelin hadi."
Gediz'i çekiştirerek yanımıza gelmişti. Gediz Yağız'dan ayrılamadığı için onları arkaya yerleştirmiştik.Öne geçtiğimizde Boran'dan evlerini tarif etmesini istedim.Tarif ettiğine göre Yağız'ın evine-dolaylı olarak bana-yakın oturuyorlardı.Bir şey demeden arabayı sürmeye başladım.
Arka koltuktaki Yağız,Gediz'in dizlerine yatmıştı ama bacakları sığmadığı için koltuktan sarkıyordu yanıma döndüğümde ise Boran'ın da hafif bir şekikde uyukladığını gördüm.Çok yorgun olmama rağmen uyuyamayacak olmamın farkındalığı ile iç çekerek önüme döndüm.
Saatin geç olmasından dolayı yollar boştu ve kısa sürede Boran ve Gediz'in evine gelmiştik.Herkes hâlâ uyuyordu ve kimsenin uyanmaya niyeti yok gibiydi.Yan tarafıma dönüp Boran'a baktım.Kollarını göğsünde birleştirmiş başını arkaya atmıştı,ağzı hafif aralık bir şekilde uyukluyordu.Okulda yarattığı karizmatik imajın aksine şu an beş yaşında bir çocuk gibi görünüyordu,tatlıydı.
"Boran"
"Boran,kalk geldik."
Onu seslenerek uyandıramayacağımı fark ederek koluna uzandım ve biraz itekledim.Koluna dokunmamla gözlerini açmış,bileğimi yakalamıştı.O kadar hızlı hareket etmişti ki irkilmeden edemedim
"Şey seslenince uyanmadın da o yüzden dokundum.Kusura bakma."
Hâlâ uyku sersemiydi ve elini bileğimden çekmemişti,öylece bana bakıyordu.
"Bileğimi bırakır mısın?"
Dememle fark etmiş gibi hızla elini çekti.
"Kusura bakma."
Yeni uyandığı için sesi daha erkeksi çıkıyordu.Woav.Önemli değil anlamında kafamı salladım.Emniyet kemerini çıkartıp arabadan indi,arka kapıyı açtığında Gediz'e birkaç kere seslense de Gediz Yağız'a vatoz gibi yapışmıştı ve uyumaya devam ediyordu.
Beş dakika kadar Gediz'i kaldırmaya uğraştıktan sonra Gediz Yağız'ı da kolundan tutarak arabadan çıkardı ve elini beline yaslayarak"Bu gece bendesin yavrum."diyerek yürümeye başladı.Hâlâ sarhoş ve uyku sersemi oldukları için önce kapıya sonra bagaja çarparak düşme tehlikesi atlattılar.Onlar binaya yaklaşırken Boran bana döndü"İyi geceler,bıraktığın için teşekkürler.Dikkatli git."dedi ve omzuma dokunarak yanımdan geçti.
"Önemli değil.Dikkatli olurum."dedikten sonra yine sürücü koltuğuna geçtim.Boran ise apartman girişinde onu bekleyen ikiliye yaklaşarak kapıyı açtı.Onlar içeri girene kadar bekledim ardından eve gittim.Güzel bir gün olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
buralar gitsin sen gitme/bxb
General Fictioninsan bastırdığı duygunun esiri olur. 9.01.22 #1 boyxboy