11

3.2K 140 132
                                    

///Skip Time///

-No to skończone.- Powiedziała pielęgniarka gdy skończyła kolejne badanie z rzędu.

-No ja też nic nie wykryłem.- Dodał lekarz.

-Czyli jest wszystko w porządku? A kiedy będę sobą? Znaczy wiecie.. chłopakiem?

-Trudno jest nam to określić, twój organizm sam z siebie nie wróci do poprzedniego stanu. Tamta dziewczynka musi cię odmienić, jednak jak na razie jest to zbyt..

-Zbyt niebezpieczne, tak wiem...- Przerwałem zdanie kobiecie, lekko załamany faktem że przez przynajmniej kolejny miesiąc muszę być kobietą.

-Ale nie ma się co martwić, chociaż jesteś zdrowy. No a po za tym założę się że nie jeden twój znajomy chciałby być teraz na twoim miejscu.- Powiedział tamten facet dziwnie się uśmiechając.

Fuj, Mineta w wersji dorosłej,, I wyższej,

-Jednak ja wolę nie. Czyli mogę już iść tak?

-Owszem, w razie jakiś dolegliwości, czy wiesz pytań przyjdź do mnie. Wszystko ci wytłumaczę chłopcze,

-Dziękuję pani, Do widzenia!- Zawołałem wychodząc z gabinetu.

No ja się ewidentnie załamię! Jeszcze Dziewczyny mnie męczą! Te ciało w cale nie jest wygodne, duży biust mi przeszkadza z resztą jak te wcięcie w talii. No i każdy mnie mierzy wzrokiem! No to jest jakieś chore.. Chyba zacznę nosić swoje koszulki, te za duże zamiast tych dopasowanych, bo nie wytrzymam! nie wiem czy ktoś mnie obserwuje bo przypominam mu kogoś w sensie siebie tylko wersję męską czy dlatego że kurwa się komuś podobam.

Rozmyślałem tak przez całą drogę do akademika, gdy wszedłem już do środka budynku bez większych zastanowień rzuciłem się na brzuch miażdżąc poduszkę leżącą na kanapie. 

Ugh, to bolało...

wziąłem telefon i zacząłem przeglądać social media. Nagle dostałem wiadomość od mamy.

Mama; Słyszałam że już znów masz 16lat! Przepraszam cię skarbie że nie mogłam być przy tobie! i z resztą że teraz też nie jestem! 

Mama; Proszę wybacz mi!

Ja: Spokojnie nic się nie stało, nie masz za co mnie przepraszać.

Mama; Na pewno?

Mama; No dobra, a jak się masz? Wszystko w porządku?

Ja; Powiedzmy że jest dobrze.

Mama; A co się stało?

Ja; Nie jestem już dzieckiem ale zamieniłem się w...

Ja; Dziewczynę..

Mama; Żartujesz prawda?

Mama; Wyślij zdjęcie

Ja; *wysyła załącznik*

Mama; Ty na prawdę nie żartujesz?

Ja; Jak widać

Mama; Nie martw się wszystko będzie dobrze!

Mama; Ale muszę powiedzieć że mam piękną córkę!

Mama;Skarbie jeżeli będziesz mieć jakieś pytania to pisz śmiało!

Mama; A kiedy cię odmienią?

Mama; Ale na prawdę jesteś piękny!

Ja; Dziękuję za te komplementy, ale nie wiem kiedy będę znów, wiesz sobą... No i z pytaniami oczywiście będę się zgłaszać jak jakieś będę miał

BakuDekuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz