Her aydınlığın ardında bir karanlık saklıdır...
***
Bilirsiniz ki hiçbir kurgumda büyük konuşmadım fakat bunda konuşacağım.
Güzel bir kurgu yazdım sizlere. Bunun değerini lütfen bilin. Başlıklara da dikkat etmenizi istiyorum. Sadece biraz sabır gösterin.
Yargılarınızı bırakın.
Kurgu +18 yoğun cinsellik, küfür, kötü şeyler içermektedir.
☜Yetişkin içerik☞ kısımlarda cinsel içerikli sahnelerin uyarısı mevcut. Tekrar aynı uyarıyı görene kadar devam edince bir sıkıntı olmuyor.
Okumamakta özgürsünüz lakin kötü yorum yapanlar sessize alınacaktır.
Kendinizi sevin ki bana bulaşmayın.
Sizleri seviyorum...
Umut dolu okumalar...
***
***
"Asuhan-1"
***
Ellerim saçlarımın arasından kayarken aynada ki yansımama bakıyordum. Dağınık olan saçlarım bugünün konseptine uyuyor gibiydi. Hayatım gibi karmakarışık. Bakışlarımın hedefi bu deva çıplak tenim oldu. Uzun zamandır sevişmemenin getirisi olarak bütün morluklar geçmişti. Son defa çıplak tenime baktıktan sonra yatağın üzerine attığım kıyafetleri üzerime geçirmek için ilerledim.
Salondan yayılan müzikle tebessüm ederken telefondan gelen bildirim için telefonu ellerimin arasına aldım.
Gönderen: Can...
-Gece mesaisine kadar tek kaldım. Seni mahvedeceğim.
Saat akşam sekizi gösterirken kıvrılan dudaklarımla,
-Masa mı, tuvalet mi?
Yazıp yolladım. Hızla üzerime geçirdiğim kıyafetlerle telefonu elime alıp radyoya ilerledim.
Tek başıma kara gecelerde zar zor uyurken
Yar eteğimde çakallar kurtlar ulurken...Kapanan radyoyla dağınık olan eve baktım. Bir fotoğraf karesinin olduğu ev fazlasıyla bok gibi duruyordu. Yalnızlığım buradan bile belli olurken titreyen telefona baktım.
-Tuvalet. Korunmasız.
Aldığım deri ceketi omuzlarımdan geçirip evin anahtarını aldıktan sonra arkamı döndüm. O sırada kapattığım kapıyla, mesaj yazmaya geri döndüm.
-Geçen hafta biriyle seviştim AIDS olma ihtimalim var. Korunmasız sekse karşıyım :)
Yazıp yolladıktan sonra içi ferah binanın basamaklarını inmeye başladım. Attığım adımlarla bir şarkı mırıldanırken iki kat aşağıda ki dairenin kapısından geçerken, çığlıklar her zamanki gibi geliyordu.
'Yok evde. Yok. Baktım.'
Başımı olumsuz anlamda sallayıp ilerlemeye devam ettim. Tam kapının önünden geçecekken evin kapısı açıldı.
Zoraki bir şekilde bakışlarımı kaldırdığım da karşımda elli yaşlarında duran kadın mor renginin en iğrenç tonuna bürünen gözleriyle bana bakıyordu. Sessiz kalıp ilerlemem gerekirken olduğum yerde durdum. Sonunda ettiğim sessiz küfürle bakışlarımı gözlerine çevirip,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK (TAMAMLANDI)
Teen Fiction☚ +18 (Yetişkin içerik)☛ 'Seninle sürekli sevişmeyi hayal etmem beni arsız kılar mı?' diye sordu. Teninden yükselen parfüm kokusu burada ki havasızlıktan daha çok nefesimi keserken, elimi erkekliğine atıp, 'Tıpkı seni içimde istediğim gibiyse buna...