*21*

2K 173 62
                                    

Zaman benden yana olmalı ki karanlığı bırakıp size gelebildim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zaman benden yana olmalı ki karanlığı bırakıp size gelebildim.

Ben geldim elmalı turtalarım nasılsınız?

Nasıl gidiyor?

Her şey yolunda mı?

Bölüm sonunda hasret giderelim...

Umut dolu okumalar...

***

***

"Karanlık-13"

***

'Bana verdiğin sözü tutma vakti.' tek kaşını kaldırıp yerinden doğrulmasıyla eline bornoz ipini uzattım.

'Ne?'

Bir bornoz ipine bir de bana bakmasıyla, 'Ağlatana kadar becer beni.' dedikten sonra dudaklarımı dudaklarına kapattım.

Bazı farkındalıklar zamansız oluyordu...

***

Yüzüne fışkıran orgazm suyum ile kasıklarımdan menisi akıyordu. Bedenini yanıma atmasıyla sık nefeslerimle kendime gelmeye çalıştım bir süre. Gözlerimin önünde büyüyüp küçülen siyah halkalarla baş edemeyince gözlerimi kapattım.

Hareket eden bedeniyle, gözlerim tekrar açılırken bana doğru bakıp, 'İyi misin?' diye sordu.  Hızla üzerimde yükselip, saatler önce bağladığı ipi çözdü.  Ellerimi kendime doğru çekip acıyan yerlere baktım. Bileklerimde derin izler oluşmuştu. Hala yanıt beklediğini hatırlayarak, başımı sallayıp,

'Çok iyiyim.' dedikten sonra aldığım derin nefesle yerimden doğrulup ağır adımlarla banyoya ilerledim. Attığım birkaç sarsak adımda bedenimi saran kollarıyla,

'Seni yıkamamı ister misin?' diye sordu. Başımı hızla olumsuz anlamda sallayıp,

'Sadece kıyafetlerimi ayarlayabilir misin? Sayamadığım bilmem kaçıncı orgazmdan sonra bir taneyi daha kaldıracak kadar güçlü değilim. ' diyerek tebessüm ettim. 

'O zaman taşımama izin ver. Doğru düzgün yürüyemiyorsun.' demesiyle ellerinden birini dizlerimin arkasına diğerini de belime yerleştirdi. 'Buna yok diyemem.' diyerek kafamı göğsüne yasladım. Her yerim sızlıyor, canım acıyordu.

Attığı seri adımlarla ulaştığımız banyoda bedenimi klozetin üstüne bırakıp suyu açtı.

'Sen yıkanmana bak. Ben elbiselerini ayarlayacağım. İhtiyacın olursa seslenmen yeter.'

KARANLIK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin