*14*

2.2K 183 250
                                    

Selammm bebeklerrr :)

Biz geldik.

Nasılsınız?

Ben iyiyim şükür. Bütün hafta düğün nedeniyle şehir dışındaydım. Yeni evime kavuşmuş sayılırım :)

Yanlışlıklar veya hatalar olabilir. Mazur görün.

Derin bir nefes alıp bölüme geçin :)

Sizleri seviyorum...

Umut dolu okumalar :)

Umut dolu okumalar :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

"Karanlık-6"

***

Gözlerimle takip ettiğim saate bakıyordum. Saat On beş yirmi bir...

Hızlı adım sesleri geliyordu. Saati yatağın altına, bırakıp bakışlarımı kapıya çevirdim. Kapı açıldığı gibi ekmeği atıp gitti. Kapı aynı hızla kapanırken adım sesleri uzaklaşmaya başladı. Sadece ekmek atmıştı.

Sulu yemek yoktu. Tırnaklarımı avuç içlerine batırıp ekmeğe ilerledim. Aldığım ekmeği hızla tüketirken ne yapacağımı düşünüyordum. Böyle olmaması gerekiyordu fakat tahmin ettiğim şey olmamıştı. Fazla hızlı gelişmişti her şey.

Ne olduğu hakkında fikrim olmazken biten ekmekle sırtımı yatağa dayadım. Uyku vaktinin gelmesi için içimden saymaya başladım.

1,2,3,4....2784,2785 aldığım nefesle hala uyanık bir şekilde etrafa bakıyordum. Bu defa ilaç bırakılmamıştı ekmeğe. Kırk altı dakika olmuştu. Bedenimi yerden kaldırıp odanın içinde gezinmek için adım attım.

Kırık olan bileğimi yerden sürüklerken dört duvarın içinde sıkışmış hissediyordum. Kimse yoktu.

Ses yoktu, nefes yoktu.

Ellerimle duvardan destek alırken Barbaros'un yatağına ilerleyip oturdum. Bedenimi geriye çekerken teninin kokusunu hala alabiliyordum. Burnumu sürttüğüm yatakta kokusu daha yoğun gelirken gözlerimi kapattım.

Şimdi dinlenme vaktiydi. Az da olsa dinlenebilme vakti. Önümde çetrefilli günler vardı. planlarımı hayata geçirdiğimde buradan kurtulacaktım.

Son iki günüm kalmıştı.

Kapanan göz kapaklarımın ardı tekrar karanlıktı. Aydınlığa aç bir mahkum gibi...

Titreyen bedenimde annemin gezdirdiği lif canımı çok acıtıyordu. Hem lifi bastırıyor hem de arada sırada saçlarımı okşuyordu. Burnuma kaçan sabunla hapşırmam üzerine,

KARANLIK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin