"AYDINLIK-2"

2.1K 139 74
                                    

***

Merhabalar...

Final Part 3 gibi de düşünebilirsiniz ya da özel bölüm olarak.

Nasılsınız?

Beni sorarsanız eğer beşik gibi sallanmaktan başka bir şey yapmıyoruz. Nöbetleşe geceleri yatıp, her gece birbirimizden helallik alıyoruz. Yatağın başında hırka, su ve bisküvimizi eksik etmiyoruz. Allah selametlik versin herkese.

Sizde durumlar nasıl?

Umarım hayatınıza devam ederken bizleri unutmuyorsunuzdur.

Duanızı eksik etmeyin.

Sizleri seviyorum.

Hepinizden razıyım. En kötü günümde beni yeniden kaldırdınız. Bu sözümü asla unutmayın.

Nefes aldığınız sürece umut vardır...

Umut dolu okumalar...

***

"SAHNE-2"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"SAHNE-2"

***

Omuzlarımda olan elin baskısıyla yan tarafa doğru döndüm. 'Nasıl hissediyorsun kendini?' diye sordu Harun amca.

Bir süre düşündükten sonra, 'İyiyim. Hatta çok iyiyim.' dedim.

'Sana hiçbir şey sormayacağım. Sen akıllı bir kızsın. Yaptıklarını sorgulamak bana düşmez. Kendini çok kırdın ve çok yaraladın kızım.' dolan gözümü gözlerine diktim.

'Beni saracağını biliyordum.' dedim. Titreyen çenesiyle gözlerime bakıp, 'Babalar bunun için var.' dedi.

'İyi ki varsın.' dedim. Elinin tersiyle gözünü silip, 'Sende güzel kızım.' dedikten sonra Alim'e dönüp, 'Sana emanet. Bir daha kırılırsa karşıma çıkma.' dedi.

'Tamam baba.' diyen Alim ile son defa sıkıca sarıldım çocukluğuma. Harun amca böyleydi. Her şeyi bildiği halde hep susar içine atardı. Benim iyileşmemi bekleyecekti. O da biliyordu iyileştiğim gibi koşacağım limanım oydu.

'Kendinize iyi bakın. Sizi seviyorum.' açtığı kapıdan bedenimi sokarken,

'Bende seni seviyorum.' dedim. Saç tepeme dudaklarını bastırıp kapıyı kapattı. Alim'in de yerine yerleşmesiyle araç ilerlemeye başladı.

KARANLIK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin