Sonumu düşünemem göze almışım ölümü ben...
***
Selamlar bebekler :)
Nabersiniz?
Nasıl gidiyor :=)
Benim iyi güzel :)
Sizleri seviyorum...
Umut dolu okumalar:)
***
"Karanlık-7"
***
Canım acıyordu. Canım o kadar acıyordu ki korkuyordum. Gözlerimi sıkıca kapatmaktan yorulmuş gözlerimi açmıştım.
Hala çıplak bir şekilde karşımda duran babamın elinde ki bıçaktan kan akarken kendine zarar verdi korkusuyla,
'Baba ne yaptın?' diye sordum. Akan yaşımı elimle silip anneme baktım. Akan yaşlarıyla annem gözlerini kırpmadan bana bakıyordu.
Ahmet amca koşarak yanıma geldi. 'Yakup sen ne yaptın?' diye bağırıp atletini çıkardı.
Gözlerim sadece saatler önce bana çikolata verip, beni sevdiğini söyleyen babamdaydı. Hala çıplak bedenleriyle karşımda duruyordular. Allah neden kör etmiyordu ki gözlerimi. Günahtı çıplak birine bakmak...
Ahmet amca elinde ki kirli atletini karnıma bastırdı. Acıyan karnıma dokunmasıyla daha da derin bir ağrı hissetmemle bağırdım. 'Acıyor. Çok acıyor. Ne oluyor anne?' diye söylememle elini saçlarıma uzattı.
Hızla kafamı geriye çekmemle, karnıma baktım. Kırmızıydı karnım. Her yer kırmızıydı. 'Korkma. Şimdi halledeceğim.' dedi. Neyi halledecekti...
'Anne çok acıyor.' diye söylememle gözlerini kapattı. Bana bakmasını isterken babam,
'Doğduğun günden bu yana hep sorundun. Geber de senden kurtulalım. Çek o atleti. Ölsün. Annesi gibiyse ölmeyi sonuna kadar hak etti.'
Ben sadece ona bakarken karnımda ki sızı sanki azalmıştı. Şaşkınlıkla babama bakıyordum. İyi ki doğdun demişti bana. Şimdi ölmemi istiyordu. Hem benim annem ne yaptı da onun gibiysem ölmemi istiyordu. Benim annem beni seviyordu. Benim annem bana salçalı ekmek yapıyordu. Benim annem saçlarımı seviyordu.
'Aşısı var haftaya. Hemşire gelecek. Onu bulamazsa polise gider. Bu defa ömür boyunca ceza yersin. Unutma geldiğin yeri Yakup. O çöplükte yine tecavüze mi uğramak istiyorsun. Unutma sana yapılanı.' Gözlerimden yaşlar akarken tek kelime anlamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK (TAMAMLANDI)
Teen Fiction☚ +18 (Yetişkin içerik)☛ 'Seninle sürekli sevişmeyi hayal etmem beni arsız kılar mı?' diye sordu. Teninden yükselen parfüm kokusu burada ki havasızlıktan daha çok nefesimi keserken, elimi erkekliğine atıp, 'Tıpkı seni içimde istediğim gibiyse buna...