"Nefes aldığımız sürece umut vardır..."
"Depremden sonra ki hafta 18.02.2023 tarihinde düzenlendi."
Merhaba,
Bölüm sonunda konuşalım...
Umut dolu okumalar...
***
"AYDINLIK-1"
***
Yorgun gözlerim ısrarla çalan kapı sesiyle beraber açılırken derin bir nefes aldım. Çıplak göğüslerim güneşin ışıklarına maruz kalmıştı. Gözümü ovalamak için elimi yüzüme getirdiğim de yüzümde ki soğuklukla parmağıma baktım.
İnce bir alyans ve tek taşın takılı olduğu parmağım fazlasıyla yabancıydı. Asla yapmam dediğim her şeyi yapar olmuştum. Evlilik fikri asla aklımda yokken şimdi resmi olarak evlilik adına ilk adımımı atmıştım. Ne trajedi komik bir olay.
Tekrar çalan kapı sesiyle yerimden yükselip ayaklarımın dibinde ki tişörte uzandım. Resmen Barbaros'un elbiseleriyle gezer olmuştum.
Her geçen günde bir parça daha ona bulanıyordum.
Adımlarım acelesiz bir şekilde merdivenlere ilerlerken tekrar çalan kapıyla derin nefes aldım. Saate baktığım da sekiz buçuğu gösteriyordu. Barbaros devamlı ertelediği işlerden dolayı erkenden çıkmıştı. Ellerim dağınık saçlarıma giderken aklıma gelen Aysun ile derin nefes aldım. Onunla da görüşmem gerekiyordu. Her şeyin iyi gitmesi demek araya mesafe koymak değildi. Bugün onunla mutlaka görüşecektim.
Sonunda ışığı gördüğümüzü söyleyen Aysun ile ufak bir kutlama da yapmak için gün belirlerdik. Her şey iyiydi. Güzeldi. Benim karanlığıma ters.
Tekrar çalan kapıyla beraber, 'Sokayım.' diyerek ulaştığım kapıyı açtım.
Çattığım kaşlarımla karşımda durmuş bana bakan adama bakıyordum. Elinde bir kutu ile durmuş,
'Asuhan Şıklar.' Gözlerime bakan adamla,
'Evet.' deyip elinde ki büyük karton kutuya baktım.
'Silivri Ceza evinden Can Uğur'dan bir paket var size.' Duyduklarımla soğuk bir ürperti bedenimi kaplarken,
'Şuraya imza ve Tc numaranızı alabilir miyim?'
'Bana mı?' diye sormamla bıkkınlıkla bir nefes alıp,
'Asuhan hanım siz değil misiniz?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK (TAMAMLANDI)
Teen Fiction☚ +18 (Yetişkin içerik)☛ 'Seninle sürekli sevişmeyi hayal etmem beni arsız kılar mı?' diye sordu. Teninden yükselen parfüm kokusu burada ki havasızlıktan daha çok nefesimi keserken, elimi erkekliğine atıp, 'Tıpkı seni içimde istediğim gibiyse buna...