*25*

1.9K 164 147
                                    

Yakıyor gerçeğim be aman...

***

Full Mabel Matiz dinlediğim için bölümler birazcık etkisinde kalmış olabilir.

Nasılsınız?

Kurgu ile aranız nasıl?

yorumlarınız için çok teşekkür ederim :)

İyi ki varsınız :)

Dedim yılbaşında bir güzellik yapayım bu tatlılara:)

Bu arada 14 Şubat 2023 Final bölümü ile sizlerleyim :) Tam o güne özel bir bölüm olacak.

Sizi seviyorum...

Umut dolu okumalar...

***

Karanlık-17

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karanlık-17

***

Aradan saatler geçmişti. Oturduğum koltukta artık canım sıkılırken yükseldiğim yerde Barbaros'a gelen kağıt parçasına baktım.

Mutluluk sana her daim uzak olacak...

Elimde ki notu bırakıp bedenimi gerdikten sonra aşağıda kata doğru ilerledim. Karanlık koridorda ilerlediğim yerde açılan kapıyla bakışlarımı etrafta gezdirdim.

Loş bir ışığın yayıldığı, gizli bir bölme gibi görülen yeri fark etmemle adımlarımın hedefi belli oldu. Hafif aydınlıkta parlayan metal parçalar dudaklarımın kıvrılmasına neden olurken daha yakından görmek için yaklaştım. Ulaştığım yerde gördüğüm bıçak koleksiyonu parmak uçlarımı usulca gezdirdim.

Bu adam gerçekten de beni şaşırtmayı çok iyi biliyordu. Elimi üzerinde gezdirirken karnıma sarılan kolla beraber kolu tuttuğum gibi öne doğru bedenini savurdum.

Geriye döndüğümde tebessümle bana bakan Barbaros, 'Kesinlikle en iyi öğrencim sensin.' dedi.

Kıvrılan dudaklarımla, 'Sana söylemiştim çok iyi bir öğrenci olduğumu.' dedikten sonra yanına yaklaşıp, 'Nereye gittin?' diye sordum.

Soyulan elini avuç içime alıp ona bakmamla dudaklarını şakağıma bastırıp, 'Şerefsizin anlayacağı dilden konuşmaya gittim.' kafamı geriye yatırıp, 'Hak ettiğini verdiğinden şüphem yok.' dedikten sonra arkama sakladığım bıçağı gösterip, 'Kullanmaya bildiğini umuyorum.' dedim.

KARANLIK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin