Özgürlük gibiydi sana kavuşmak...
***
Elmalı turtalarım.
Nasılsınız?
Nasıl gidiyor?
Benim cevabım bölüm sonun da sizlerle olacak.
Sizleri seviyorum...
Umut dolu okumalar...
***
"Karanlık-12"
***
Yüzümde ki öpücüklere fazlasıyla yabancıydım. Önce gözlerime bastırdı dudaklarını, sonra çeneme, yanağıma ve en son durağı olan dudaklarıma.
Sıcak dili önce dudaklarımda gezindi dolgun dudakları dudaklarımın üzerine kapanırken üst dudağında dilimi gezdirdim.
Derin bir öpücük sonrası gözlerimi açmamla, geriye çekilip, 'Günaydın güzelim. Nasıl hissediyorsun kendini?' kollarımı geriye açıp komodin de ki saate döndüm.
Saat öğlen on ikiyi gösteriyordu. 'Bu kadar saat uyudum mu?' diye sordum.
'Evet. Çok güzel uyuduğun için uyandırmak istemedim.' elimin tersiyle gözümü ovalayıp,
'Yola çıkacaktık.'
Bakışlarım ona kayarken gözle görülecek kadar toparlanan suratı sanki o karanlığı yaşamadığımızı göstermek ister gibiydi. Sanki yaşanan her şey kötü bir kabustu. Gerçek olan bir şey vardı ki o da karanlık gerçekti. Yaşamıştık biz o karanlığı.
'Sorun değil. Kahvaltıdan sonra çıkarız. Pazartesiye kadar olan programı iptal ettim. Salı günü döneriz.' dedikten sonra üzerime doğru eğilip dudaklarımı tekrar öpüp geriye çekildi.
'Aysun hanım ile randevum vardı pazartesi.' dudaklarını çeneme sıkıca bastırıp,
'Pazartesi döneriz o zaman sorun yok.' dedikten sonra yerinden yükselip, 'Şimdi kahvaltı zamanı.' deyip elimi tuttu. Neden her şey fazlasıyla normaldi. Bunun beni tatmin etmesi gerekirken tek hissettiğim boşluktu.
Uzattığı elini tutup yataktan yükseldikten sonra yerde duran tişörtü alıp, 'Kollarını kaldır.' dedi.
Kollarımı kaldırıp tişörtü üzerime giydikten sonra aşağı doğru ilerlemeye başladık. Attığı adımlarla hemen önümde yürüyordu. Geniş sırtı, dik bedeni kusursuzdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK (TAMAMLANDI)
Teen Fiction☚ +18 (Yetişkin içerik)☛ 'Seninle sürekli sevişmeyi hayal etmem beni arsız kılar mı?' diye sordu. Teninden yükselen parfüm kokusu burada ki havasızlıktan daha çok nefesimi keserken, elimi erkekliğine atıp, 'Tıpkı seni içimde istediğim gibiyse buna...