"AYDINLIK-3"

2.6K 146 80
                                    

"SAHNE-3"

***

Ne özel bölüm mü?

Bu yazarın amacı ne?

Nasılsınız?

Ben geldim. Dedim Ramazan öncesi özel bölüm mutlu eder herkesi :)))

Sizleri seviyorum...

Umut dolu okumalar...

Umut dolu okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Gözlerim farklı renklerin büründüğü gök yüzüne bakıyordu. Her rengin itinayla oluşturduğu renk cümbüşü görülmeye değerdi. Daha önce anlamlı gelmeyen gök yüzü şimdi fazlasıyla davetkardı.

İnce askılıdan dolayı omuzlarımı ısıtan güneş birkaç lekesini bedenime bırakmıştı. Tepeden topladığım saçlarımdan firar eden bir saç teli ensemi huylandırırken karnıma sarılan ellere baktım.

Minicik elleri zor bir araya gelirken, 'Asoş çok güzel.' diyen Nil ile tebessüm ettim. Bedenimi ona doğru çevirip,

'Sen gibi işte.'

Gözlerinde ki mutlulukla saçlarından bedenimi ıslatan su damlalarıyla, 'Ben güzel miyim?' diye sordu.

Düşünür gibi kıvırdığım dudaklarımla, 'Güzelsin.' dedikten sonra suya atlayan Yahya'ya baktım. Hatice elinde ki sandviçlerle gelip,

'Gelin yiyin. Üç saattir yüzüyorsunuz. Artık su kusacaksınız.' dedi.

Ensemde ki saçımı çekip saatime baktım. Öğleden sonra üçü gösteriyordu. Birazdan gelecekti.

'Kime diyorum vallahi kıracağım bacaklarınızı.'

Nil kollarını bedenimden çekip hızla annesinin yanına koşarken halının üzerinde uzanan Asu'nun yanına ilerledim.

Elleriyle tuttuğu topu iki dişiyle beraber ısırmaya çalışıyordu. 'Bir bu kalmıştı yemediğin. Acaba yamyam olma ihtimalin var mı?' diye sorup kucağıma aldım.

'Ane ditti.'

Söylediği tek tük kelimelerle, 'Annen gitmedi merak etme.' diyerek eve doğru girdim. Ayağımda ki terliği kapının önüne bırakıp emin adımlarla kapıya ilerlemeye başladım. Attığım adımlarımın hedefi dış kapıydı.

Gelen lastiklerin tiz sesiyle tebessüm edip kapıyı sonuna kadar açtım. Önce araç durdu, sonra kapı açıldı.

Tüm ihtişamıyla karşımda duruyordu. Hafif uzamış saçlarını geriye atıp gözlüklerini çıkardı. 'Aiş.' Asu'nun söylediği kelimeyle tebessüm edip,

KARANLIK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin