*9*

2.9K 219 177
                                    

Ben gökyüzünü tutamam

Yıldızları çalanlar var

Bu karanlığın sebebi onlar...

***

Of ya nasıl bir şarkı bu. Asuhan'dan hepinize gelsin...

İtalik silik olan kısımlar geçmiş dönem bilginiz olsun...

Nasılsınız ballarım?

Ben iyiyim çok şükür.

Geçen gün neyi fark ettim biliyor musunuz?

Ben eski erkek arkadaşımla birlikteyken hep kötü şeyler yazmışım...

Karanfil, Sessiz Çığlığım, Aşkın Özrü...

Hepsinde onun izleri ve yaraları var.

Beni bu kadar kıran inciten adam üç yıl sonra bana diyor ki seni seviyorum...

Devamı aşağıda :))))

Umut dolu okumalar...

***

"Karanlık-1"

***

Başımda derin bir sızı vardı. Ellerimden birini oraya götürdüğümde pütürlük hissetmemle gözlerimi hızla açtım. Açtığım ilk an görüşüm başta bulanık olsa da ağır bir şekilde düzelmeye başladı.

Görüş açıma ilk giren rutubetli tavan oldu. Yana doğru bakmamla bir yatak ve sıvası akmış duvarla derin nefes alıp yerimden doğrulmaya çalıştım. Hissettiğim ağrıyla tıslarken, 'Ani hareket etme.' dedi biri.

Gelen sesle irkilirken bakışlarımı kaldırdığım da duvarın dibinde oturan Barbaros, karşımdaydı. Şaşkınlıkla ona bakıp,

'Ne oluyor?Ne işimiz var burada?' diye sordum.

Başını olumsuz anlamda sallayıp, 'Bende bilmiyorum ne oluyor?' dedi. Kaşlarım çatılırken bedenine dikkatle baktım. Yüzünde ki kan lekeleri ve gömleğini boyayan kızıllığı görmemle, 'Yaralı mısın?' diye sordum.

Aldığı derin nefesle, 'Evet. Bir kapkaççıyla dalaştım. Sonra piç bıçakladı beni.' Yaradan sızan kan parmaklarını batırırken yerimden yükselmek için kalkmam sonuçsuz kalırken derin nefes aldım. 'Gözümü açtığım da buradaydım. Sende yerde baygındın.' dedi.

Akan kanın seyrekliği yaranın derin olmadığını gösteriyordu. Sadece yapılan baskıyla artıyordu. Şaka gibi.

Tekrar yerimden doğrulmak için yükseldiğimde, 'Ben de evin önündeydim. Orospu çocuğunun teki enseme vurdu.' dedim.

'Bu ne demek oluyor?' diye sordu.

'Bende bilmiyorum ama kaçırıldık galiba.' dedim.

Büyük bir çabayla kalka bildiğim yatakla ağır adımlarla yanına ilerlemeye başladım. 'Bizi neden kaçırsınlar ki?' sorduğu soruyla sonunda yanına ulaşıp, oturdum.

KARANLIK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin