"27"

1.7K 163 78
                                    

Acıma kederime sonuma sebep olur ...

***

Selamlar :)

Ben geldim :)

Nasılsınız aşkolar?

Nasıl kurguyla aranız. Dilerim beğendiğiniz bölümler olmuştur.

Son 3 bölüm sonrası final :)

Umut dolu okumalar...

***

Karanlık-19

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karanlık-19

***

Dolan gözümden akan kaçıncı yaştı. Hala bana merakla bakan Barbaros'un elini tutup, 'Ablam var benim. Adı Neva.' Tek kaşını kaldırıp bakmasıyla beraber Neslihan hanıma döndü. Bakışlarım onu takip ederken,

'Geçmişte ki anılar yanıltıcı olabilir. Üzerinden çok uzun zaman geçti. Belki de hayali bir karakter yarattın.' dedi.

Başımı olumsuz anlamda sallayıp, 'Hayır. Var. Eminim. Çok güzeldi ablam.' dedim.

Sırtımı koltuğa yaslayıp, 'Tekrar yatırın beni. Tekrar uyutun.' diyerek gözlerimi kapattım. 'Haydi.' Göz yaşım tekrar tekrar akarken saçlarımda hissettiğim baskıyla, 'Saçlarıma dokunma. Beni uyut.' Gözlerimi açıp karşımda ki kadına baktım.

'Seni bugün tekrar uyutmam mümkün değil. Kendini toparlarsan yarın öğlen gel.' dedikten sonra arkasını dönüp ilerlemeye başladı.

'Dur. Bugün istiyorum. Gitme.' diyerek yerimden kalkma çabam omuzlarıma elini bırakan Barbaros tarafından engellendi. Bakışlarımı ona çevirip, 'Ablam varmış benim. Vardı. Saçlarımı sevdi. Bana ekmek yedirdi.' dedim.

'Buradan çıkalım yavrum.' dedi. Başımı olumsuz anlamda sallasam da bedenimi saran kolları uzandığım yerden kaldırıp göğsüne sardı. 'Lütfen bırak beni.' dedim.

'Seni bırakırsam kaybolursun güzelim. Bugün değil. Söz veriyorum yarın daha iyi hissedersen geleceğiz ama bugün mümkün değil bu.' ısırdığım dilimden yayılan metalik tatla,

'Söz ver geleceğiz.' dedim.

'Söz yavrum. Söz güzelim. Söz birtanem.' dedi.  Kollarım bedenini sıkıca sararken bizi bekleyen araca ilerleyip bindik. Hemen yanıma yerleşmesiyle bakışlarım ellerime kaydı.

Asla aklıma dahi gelmeyen bir anıydı. Gerçekti. Saçlarımda ki baskısını hala hissedebiliyordum.

Saçlarımda gezinen parmak uçlarıyla eve ulaşıp odamıza çıktık. Bedenim yatağa bırakılırken hemen yanımda yerini alıp uzandı. Gözlerim kapalı bir şekilde dururken, 'Hava çok güzeldi.' dedim.

KARANLIK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin