"29"

1.7K 152 64
                                    

Yarim keskin bıçak...

***

Anlaşıldığı üzere Sezen ablayla başladık bölüme :)

Nasılsınız?

Var ya Asuhan'ı çok seviyorum. Gün geçtikçe ona olan hissiyatım o kadar kuvvetleniyor ki...

Bu kadın çok güzel bir karakter...

Aşklarım bölümde okuyamadığınız veya göze takılan büyük yazım yanlışları varsa uyarın. Çünkü kaydet yaparken epeyce sorun yaşadım...

Son bir bölüm sonra 14 şubatta finaldeyiz...

Umut dolu okumalar...

***

"Karanlık-21"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Karanlık-21"

***

'Ellerini bedenimden çek.' dedikten sonra yanından geçip ilerlemeye başladım. Attığım seri adımlar kapının önünde biterken beni bekleyen Barbaros elinde ki sigarayı yere atıp bana ilerlemeye başladı. Kanla kaplı elini gösterip,

'O piçi daha iyi vurmalıydım. Sikik herif.' deyip kollarını bedenime sardı. Kollarım bedenine sarılırken gözlerimi kapattım.

'Sarhoş oldum galiba.' diye söylememle beraber elini enseme koymasıyla gözlerine baktım.

'Şimdi gideceğimiz yerden sonra istediğin kadar sarhoş olabilirsin. Ama önceliğim vereceğin her tepkiyi bizzat görmek.' dedi. Başımı sallayıp onu onaylamamla beraber elimi tutup aracın kapısını açtı.

Açılan kapıyla yerime yerleşip bakışlarımı restorana çevirdiğim de Levent de yeni çıkıyordu. Ellerim enseme giderken ne söylemek istediği hakkında tek bilgim yoktu. Barbaros'un da araca girip çalıştırmasıyla, 'Can'dan haber var mı?' diye sordum.

Bakışlarını bana çevirip, 'Mahkemesi henüz görülmedi. Tutukluluk hali devam ediyor. Avukatlarım bizzat ilgileniyor. Neden sordun?' diye söylemesiyle esneyip başımı cama yasladım.

'Öyle aklıma geldi.' dedikten sonra, 'Levent ile neden kavga ettin?' diye sordum.

Soyulan eline bakıp, 'Dubai de ki proje için o da diretiyor. Eğer kaybederse iflas edecek. Yani elinde ki bütün parayı kaybedecek.'

'Parayı seviyor gibi.'

Bana doğru bakıp, 'Gibi mi? Yavrum para için herkesi satar bu piç. İki kuruşun kölesi.' dedi. Başımı olumlu anlamda sallayıp evin tersi yönde daha şehir merkezine doğru ilerleyen araçla, 'Çok uzak mı gideceğimiz yer?' diye sordum.

KARANLIK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin