*23*

1.8K 164 188
                                    

Bir Ayrılık, Bir Yoksulluk, Bir de Ölüm...

***

Merhabalar kuzularım...

Hemen dedim sıcağı sıcağına bölümü halledeyim. 

Geçen bölümde ki yorumlar var  ya efsaneydi. Hepinize sonsuz teşekkür ederim.

Aynı performansı bu bölümde de bekliyorum. 

sizleri seviyorum :)

Umut dolu okumalar...

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Karanlık15-"

***

Ellerimin arasında duran kadehten aldığım derin bir yudumla pencereden görülen bahçeye bakmaya devam ederken, sırtıma yaslanan göğüsle derin nefes alıp, 'Hoş geldin.' dedim. Karnıma sardığı elinin parmak uçları tenimi okşuyordu.

'Güzel buldum. Nasılsın güzelim?' 

Kolları arasında dönüp bakışlarımı kaldırdım. Gözlerinin içinde ki mutluluk ve tutku asla bitmeyecek gibiydi. Her gözlerim onu bulduğunda aynı kareyle karşılaşıyordum. Sorgulamadan bana tanıdığı alanda kenara çekilmişti.

Yanındaydım diyordu. Sen anlatana kadar seni bekleyeceğim diyordu. Ne de çok şey anlatıyordu gözleri. Susmak istemiyordum.

'Kötüyüm.' dedim. 

Kaşlarını çatıp geriye çekildi. 'Bir sorun mu var?' 

Başımı olumsuz anlamda sallayıp, 'Tek bir tane değil, bir çok sorun var.' dedim. Elimde ki kadehten büyük bir yudum aldım tekrardan. Sarhoş değildim. Keşke olsaydım da dilimde ki prangalar daha kolay çözülseydi.

'Asuhan sorun ne?' 

Sorun neydi? 

Artık taşımak istemiyordum geçmişi. 

Geçmişin kiri ne kadar üzerime yapışsa da artık hatıralarımı arkamda bırakmak istiyordum. Asla hissetmediğim kaybetme korkusuyla söylemek istediklerimi düzensiz bir şekilde dile getirmeye başladım. 'Sormadığını biliyorum fakat bir cevap beklediğinin farkındayım.' kafasını yana doğru eğip,

'Hangi konu hakkında?' sorduğu soruyla,

'Harun amcagilin evine gitme nedenim. Saatlerce dışarıda durma nedenim. Hiç derdimi anlatmama nedenim. ' sessiz kalmasıyla beraber devam ettim. ' Dün sabah bir not aldım. O pedofili piçin yaşadığına dair bir nottu. Ölüm belgesine tek ulaşabilecek kişi Harun amcaydı. Ondan dolayı ona gittim. Onun öldüğüne eminin artık.' 

KARANLIK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin