"KARANLIK- SON SAHNE-FİNAL PART-1"

2.5K 163 109
                                    

"Deprem öncesi 2 gün önce düzenlendiği için hiçbir sahnesi değişmedi."

Çok heyecanlıyım.

Sessiz Çığlığım sonrası ciddi anlamda son hücreme kadar emek verdiğim bir kurgu oldu.

Son sahnede veda konuşmamız sizlerle olacak...

Sizleri seviyorum...

Umut dolu okumalar...

***

"Karanlık - Son Sahne"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Karanlık - Son Sahne"

***

Aynada ki aksime bakıyordum. Gözlerimde belirsizlik, tedirginlik, korkularım yoktu. Bu defa gözlerimde parıldayan yıldızlar vardı. Kırmızı rujla kaplı dudaklarımdan bakışlarımı çekip geniş tabloya baktım.

Üzerimde ki kırmızı elbise bütün bedenimi sıkıca sarmıştı. Her hattım bu güne özel daha dikkat çekici hale gelmişti. Sanki olması gereken olmuştu. Bundan yana asla şüphem yoktu.

İçimde ki kadın bugün için çok heyecanlıydı.

Ellerimden biri karnıma doğru ilerlerken parlak, ince alyansım ve tek taşım aynadan yansıdı. Parmak uçlarımı üzerinde gezdirip yüzüklerimi çıkardım. Ellerimin arasından kayan yüzük etimde ince bir iz bırakmıştı. Yere düşmesiyle bakışlarımla takip ettim. Yatağın altına giden yüzüklerle yerimden ilerledim. Oysa birkaç saat önce büyük bir aşkla parmağıma takılmıştı. Hayat fazlası ile hızlı ve sürprizlerle doluydu.

Kendimi daha net görebilmek adına aynaya biraz daha yaklaştım. Aynada ki aksim eskisi gibiydi. Ruhumu kuşatan adrenalini buradan hissedebiliyordum.

Çıplak gerdanıma sürdüğüm parfüm kokusunu dağıtırken topuklu ayakkabılarıma doğru ilerlemeye başladım. Fazlasıyla yüksek olan topuk daha kusursuz gösterirken saçlarımı daha da dağıttım.

Büyük dalgalar ellerimin arasında daha da şekillenirken kulaklarıma taktığım en sevdiğim küpede parmaklarımı gezdirdim. Arkasında ki klipsi battığı yeri çizerken son defa aynaya baktım.

Gözlerimin içine saklanmış olan hislerim gözlerimin rengini daha da koyulaştırırken bakışlarımı aynadan çektim. Geriye döndüğüm de kırmızı saten örtünün gizlediği yatağın yanında ki fotoğrafımıza ilerledim.

Barbaros sertliğini kadınlığımla birleştirdiği anın karesiydi. Dudaklarım yukarı doğru kıvrılırken fotoğrafımızın bakış açısını değiştirdim. Hemen yanında duran makası çerçevenin arkasına koyup ilerlemeye başladım.

KARANLIK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin