Bir yangındı bir ben yandım...
***
Selamlar bebeklerim :)
Nasılsınız?
Valla ben hepinizden özür dilemek adına çokk uzun bir bölümle geldim.
Dikkatli okuyun. bölüm de bir spoiler var.
Finale bir adım daha yaklaştık.
Sadece 4 Bölüm sonrası final sahnesini okuyacaksınız...
Sizleri çok seviyorum :)
Umut dolu okumalar...
***
Karanlık-18
***
Acının dilini soruyorlar. Acının dilini siktir et.
Ölüyordum.
Gözlerimi açmaya çalışsamda tek yapabildiğim kirpiklerimi oynatmaktı. Kalbimin atışını hissediyordum. Kaburgalarım ağrıyordu. 'Ambulansı arayalım.' kargaşa vardı beynimin içinde.
'Kolonya dökelim bileklerine.' ovalanan avuçlarımla beraber, 'Ne söylediniz de bayıldı? Yanımdan ayrılırken gayette iyiydi.' Aysun'un kızgın sesiyle sonunda tonlarca ağırlık taşıyan gözlerimi hareket ettirdim.
'Sadece fotoğraflara bakıyordu. Ben de karede ki kişinin başına gelenleri anlattım.' gözlerimi sıkıca kapatıp tekrar açtım. 'Hasta gizliliğini bilmiyor musunuz?' Bağıran Aysun ile bakışlarımı kaldırdım. Tepemde dört kişi durmuş endişeyle bana bakıyordu. 'Kendine geldi.' Aysun'un bakışları hızla bana dönerken, 'Oh şükür.' dedikten sonra sıkıca bedenime sarıldı. 'Çok korktum seni yerde öyle baygın göründe. Nasıl hissediyorsun kendini?'
Ellerim uzandığım koltuktan destek alırken, 'İyiyim.' dedim.
'Bir hastaneye gidelim mi?' diye sormasıyla başımı olumsuz anlamda sallayıp, 'Seninle konuşmak istediğim bir konu var.' dedim. Gözleri gözlerime değinirken titreyen göz bebeklerinde ki bakışları takip eden bitik olan gözlerimdi. Gözlerini kapatıp açtıktan sonra geriye çekilip odada ki kişilere, 'Haydi odanıza gidin. Fazlasıyla rahatsızlık verdiniz ve sizinle daha sonra görüşeceğim.' demesiyle bana her şeyi anlatan adama baktı.
Bakışlarını bana çeviren adam, 'Geçmiş olsun.' diyerek çıkışa ilerledi. Sonunda herkesin çıkmasıyla beraber uzandığım yerde oturur hale geçtim. Bakışları bana dönen Aysun,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK (TAMAMLANDI)
Teen Fiction☚ +18 (Yetişkin içerik)☛ 'Seninle sürekli sevişmeyi hayal etmem beni arsız kılar mı?' diye sordu. Teninden yükselen parfüm kokusu burada ki havasızlıktan daha çok nefesimi keserken, elimi erkekliğine atıp, 'Tıpkı seni içimde istediğim gibiyse buna...