*16*

2.3K 197 130
                                    

Ben sana bir yorgun değildim...

***

Selamlar:)

Nasılsınız aşkolar?

Nasıl gidiyor?

Yorumlarda düşüş gördüm. Hemen silkelenin :)

Bölüm sonunda 17. Bölüm alıntısı ve ufak bir açıklama olacak :)

Umut dolu okumalar...

***

"Karanlık-8"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Karanlık-8"

***

Bedenimde ki adrenalinin yükseldiğini hissedebiliyordum. Ruhum bir anka kuşu gibi küllerinden tekrar var oluyordu. Sertçe çektiğim elim tekrar teniyle birleşince gözlerimin içine baktı.

Açtığı göz kapaklarında şaşkınlık vardı. Dudaklarım kıvrılırken, 'Orospu çocuğu.' Söylememle,

'Sen ne yaptın?' diye sordu.

Elim tekrar etinden ayrılırken son defa teniyle buluştum. 'Mum söndürdüm. Dileğimin gerçekleşme vakti.' dedim. Gözlerimde ki karanlığım onu içine çekiyordu. Hiçbir şey bu kadar zevk vermemişti ruhuma.

Yaşattırdığını yaşıyordu.

Elimi tekrar çekeceğim esnada ellerinin ikisini boğazıma sardı. Hızla çektiğim ellerimle kollarını sardım. Hala içimdeydi. Bedeninin ağırlığı üzerimdeydi. Hamlelerimi iyi yapmazsam buradan kurtulmam mümkün değildi.

Ondan dolayı kasıklarımdan aldığım destekle onu sıkıştırdım. Ellerinin baskısı artarken nefes alamadığımı hissediyordum. Önemli değildi. Sonunda özgürlüğün olduğu hiçbir ölüm beni yakamayacaktı.

Kollarına sardığım ellerimle bedenini daha çok üzerime çektim. Karnıma değen ıslaklığını hissedebiliyordum. Ani hamlemle bedeni sarsılırken gevşeyen elleriyle, kaldırdığım kafamı tüm gücümle burnuna geçirdim. Ellerini geriye çekmesiyle gövdesini geriye itekledim.

Hafif sarsılan bedeni geriye devrilirken hızla yataktan yere düşüp öksürmeye başladım. Kolumu tutacağı esnada çıkarmadığım pantolonuna takılan bedeni yere düştü.

Elinin baskısından kurtulmamla, bakışlarımı ona kaldırdığımda sapladığım demir parçasına ellerini sarmıştı.

'Seni öldüreceğim.' Titreyen ellerini izlerken bakışlarımı yere çevirdim. Ellerim ağrıyan boğazıma giderken yerdeki tişörtün üzerinde ki anahtarı görmemle hızla oraya uzandım. Ellerime geçen anahtarı alıp yerden yükseldim. Arkama bakmadan attığım hızlı adımlarla kapıya ulaştım. Kapı pervazından dönüp ona baktığımda gözlerinden akan yaşla yarasına bakıyordu.

KARANLIK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin