Geri ver bana düşümü...
***
Avuçlarımın içine doldurduğum mutsuzluğu her yana atma isteği var içimde.
Büyük harflerle yazmak istiyorum. MUTSUZUM...
Ne Acıdır bu kelimeyi kullanmam.
Neyse ballarım sizleri seviyorum.
Umut dolu okumalar...
***
Karanlık-16
***
Yorgundum. Halsizdim. Her yerim ağrıyordu.
Kollarımı kaldırdığım da karşılaştığım morlukla derin bir nefes aldım. Resmen inadımın ve öfkemin kurbanı olmuştum.
Kolumu indirip Barbaros'un tişörtlerinden bir tanesini üzerime geçirdim. Saat öğlen biri gösteriyordu. Odaya tekrar döndüğümde komodin de duran ağrı kesiciyi atıp yazdığı notu okudum.
Akşama iddaanın bedelini öğreneceksin...
Fazla gizemli notla beraber odadan çıkıp aşağı doğru ilerlemeye başladım. Yine temizlikçiler gelmiş hızlı bir şekilde işlerini halletmiştiler. Görülmez çalışanlarımız vardı. Mutfağa ilerleyip kahvemi hazırlarken çalan telefonla salona tekrar döndüm. Barbaros ismini görmemle cevaplayıp mutfağa ilerledim.
-Efendim.-
-Yeni mi uyandın güzelim?- kahveyi bardağa döküp,
-Evet. Sen kaçta çıktın?- salona ilerleyip koltuğa oturdum.
-Yedi gibiydi sevgilim. Nasılsın ilacı aldın mı?-
-Evet canım.- kafamı koltuğa yaslayıp kahvemden bir yudum daha aldım.
- Beden ağrını alacaktır. Ne yapacaksın bütün gün? Planın var mı? Malum akşama iddaa olayı var. Kendini yormanı istemiyorum.- henüz saat çok erkendi. Ondan dolayı,
-Çocuklarla çıkmayı düşünüyorum. Akşam ne yapacağız ki?- bir süre sessizlik olduktan sonra,
-Sürpriz. Çocuklarla çıkarken iyi eğlenceler sana. Ben şimdi toplantıya giriyorum. Yine konuşalım.-
-Tamam sevgilim.- dedikten sonra telefonu kapatıp kenara attım. Uzun zamandır çocukları görmüyordum. Bu hepimiz için iyi olacaktı. Belki yemeğe bile giderdik. Nil'in şebeklikleri aklıma gelince kahvemi bırakıp hızla odaya çıktım. Zaman kaybetmek istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK (TAMAMLANDI)
Teen Fiction☚ +18 (Yetişkin içerik)☛ 'Seninle sürekli sevişmeyi hayal etmem beni arsız kılar mı?' diye sordu. Teninden yükselen parfüm kokusu burada ki havasızlıktan daha çok nefesimi keserken, elimi erkekliğine atıp, 'Tıpkı seni içimde istediğim gibiyse buna...