#First#Bonus

2.7K 194 4
                                    

-Clarissa-

Musela jsem se usmát při pohledu na Justina a Ryana.Snažili se postavit postel.Vůbec jim to nešlo a jejich výrazy je dělaly rozkošnými.

'Oběd je hotový.'Otočily se ke mně,Ryan bez jediného slova proběhl kolem mě.Kdykoliv se zmíním před ním o jídle,utíká do kuchyně aby si mohl vzít nejvíc.

'Miláčku,myslím,že potřebujeme někoho,kdo tu postel složí.'Přešla jsem k němu a podívala se na kousky dřevených desek poházených všude kolem.Stejně jako šroubky a šroubováky,netuším co tu předtím dělali ale vypadalo to tu jako po výbuchu atomové bomby.

'Jsi si jistý,že ses tu postel snažil postavit a ne zničit?'Střelil po mě pohledem,který mě měl umlčet jenže mě spíše rozesmál.

'Zkus si to sama!'Uraženě vstal a odešel z místnosti.Někdy si říkám,že on a Ryan si rozumí jen protože se jejich inteligence velmi podobá.Dobře ukážeme panu Bieberovi,jak postavit postel.Vzala jsem si do ruky návod a skrčila nos.Vždyť byl v polštině!Dobře budu se řídit,obrázky.

Vzala jsem poslední kus a přišroubovala ho k noze postele.Položila jsem na na postel modraci a spokojeně jsem se usmála.

'Kde jsi tak dlou-?'Zasekl se,když uviděl postel.Rozšířily se mu vzorničky.

'Co to sakra?Poskládala to ženská a ja ne?'Přešla jsem k němu a dala mu ruce kolem krku.

'No tak zlato,nic si z toho nedělej je to jen postel.'Položil mi ruce na boky.

'Ale-'Chtěl protestovat,jenže jsem své rty položila na jeho ústa.Polkla jsem jeho zasténání,přitlačil mě ke zdi a svým tělem se na mě namáčkl.Nestěžovala jsem si protože jsme měli doopravdy jen málo intimních momentů.Ryan nás kontroloval na každém rohu,pořád si chtěl hrát se svým tátou.

Zapletla jsem mu své prsty do jeho vlasů a silně za ně zatáhla.Milovala jsem zvuk,který při tom vydal.Konečky jeho prstů přešly po mých žebrech dolů k mému zipu,pohla jsem svými boky k jeho.Potřebovala jsem aby se mě konečně dotkl.Rozepl ho i s knoflíkem,přešel po okraji mých kalhotek.Už jen kousek.

'Tati,kde jsi?'Odtáhl se o demě,zasténala jsem frustrací.Opřel si čelo o to mé,zapl mi zip.Chyběl jen kousek a já bych cítila tu rozkoš z jeho prstů.

'Večer si to vynahradíme.'Přikývla jsem,postavil mě na zem a vyšel z pokoje.Věděla jsem,že si nic nevynahradíme,protoře večer bude příliš unavený.

Nejspíš skončím jako neuspokojená panička.

*******

Přidám na tuhle story pár bonusů,protože číslo,které vidím při téhle story mě zaráží.Skoro 100,000 K reads.Byla jsem překvapená,když jsem dostáhla 1,000K reads a teď jsem z cela všoku,když vidím,že zachvíli tu bude tak velké číslo.Děkuju,jste úžasní♥

-Pokud chce někdo věnování,klidně si napište.:)

My Arrogant professorKde žijí příběhy. Začni objevovat