11.

5.6K 299 2
                                    

-Clarissa-

Zakousla jsem se do rtů a dobalila poslední tašku.Jak jste si mohli domyslet,souhlasila jsem s Justinovým návrhem.Rodiče stejně odjeli nezajímajíc se o to co semnou bude,jakovždy.Začal zvonit zvonek,seběhla jsem schody dolů a otevřela.Uviděla jsem usmívajícího Justina,měl na sobě černé kalhoty,které mu dopadaly pod zadek,bílé tílko,které zvýrazńovalo jeho svaly a černou kůženou bundu která vše doladila,a samozřejmě supry.Otevřela jsem víc dveře aby mohl projít.

'Máš už zabaleno?'Zamumlal a přitáhl si mě k sobě blíž.Věděla jsem,že on tohle bere mezi námi vážně a mě to sčásti mrzelo,protože já k němu nic kromě přitažlivosti necítím.

'Ano,jen se převlíknu.'Usmál se na mě a políbil mě.Proč dává do polibků,tolik citů?Je to tak matoucí,když mě políbí bez jazyku a s láskou.Potáhla jsem ho za ruku až do mého pokoje.

'Máš to tu pěkný.'

'Díky.'Usmála jsem se na něj a začala se předním převlíkat.Stejně mě už viděl nahou.Přes hlavu jsem si přetáhla tričko a doladila to svetrem na knoflíky,obula jsem si vansky.Před zrcadlem jsem si stáhla vlasy do drdolu,ze kterého mi trčelo pár pramenů což vytvářelo chaotický efekt.Kolem mého pásu se omotaly potetované ruce,usmála jsem se.

'Víš,že takovýhle obyčejný styl ti víc sluší?'Zasmála jsem se.Zabořil hlavu do záhybu na mém krku,usmála jsem se se sama pro sebe.Proč se sním cítím,sama sebou?

'Děkuju?'Cítila jsem jeho úsměv na mé kůži.

'Není za co slečno Peterson.'Hravě jsem protočila svými oči.Políbil mě na spánek a pak vzal moje dvě tašky.Vypla jsem světlo a vyšla za ním,zamkla jsem dům.Podívala jsem se do všech stran abych se ujistila,že nás nikdo neviděl.Kdyby nás někdo viděl,byl by z toho problém.Nasedla jsem do jeho auto a připoutala se.Usmál se na mě a nastaroval,propletl nám prsty na jedné ruce,slabě jsem se usmála a začala se hrát s jeho prsty.Justin Bieber byl jednoduše jediný muž v mém životě,který mě doháněl k šílenství.Pamatuji si,první den když jsem ho potkala.

''Sakra neumíš dávat pozor!''Vykřikla jsem a začala sbírat své učebnice.

'Promiň.'Zamumlal,až teď jsem si všimla,jak dokonalý je.Polkla jsem,naposled se na mě usmál a zalezl do ředitelny.Povzdychla jsem si,že by to byl můj nový spolužák?Začalo zvonit a jako každý student jsem vešla do třídy,dovnitř vešel ředitel stím klukem,který do mě narazil.

'Třído tohle je váš nový třídní učitel.'Byla jsem v šoku.Zachichotala jsem se,to bylo doopravdy trapný.

'Proč se směješ?'Nechápavě skrčil obočí  na pár setin se na mě podíval.

'Já nevím.'Pokrčila jsem rameny a znovu si hrála s jeho prsty.Všímala jsem si malých ránek si záděrů,jeho nehty byly okousané.

'Líbí se ti moje prsty?'Zeptal se,znělo to doopravdy divně a proto jsem se začala smát.

'Nesměj se mi.'Ohrnul spodní ret,usmála jsem se a přitiskla mu rty na tvář.

'Promiň.'Zamumlala jsem mu do tváře a odtáhla se.

'To nestačilo.'Ušklíbl se,zastavil na červené.Otočil se ke mně a přitiskl se na mé rty,přitáhla jsem si ho zátylek blíž k sobě.V břiše se mi rozletěl roj motýlů,kdyby neseděla nejspíš by se mi podlomily kolena.Přejel mi jazykem po spodním rtů.když vkouzl svým jazykem dovnitř mých úst.Vyrušilo nás zatroubení auto za námi,Justin se bez dechu odemně odtáhl a rozjel se.

'Si strašný rozptýlení,miláčik.'Zachichotala jsem se.

'Nemůžu za to,že jsem neodolatelná.'Zasmál se a pokroutil hlavou.Opřela jsem si hlavu o okno a zavřela oči.

Za pár hodin budu na chatě s sexy mužem,který teď patří teoreticky mě.

My Arrogant professorKde žijí příběhy. Začni objevovat