-Clarissa-
'Ryan už ve školce.'Podívala jsem se směrem ke dveřím,kuchyně zatímco jsem vařila oběd.Byla jsem unavená z tohohle stereotypu.Žádný sex,vaření,uklízení,starání se o Ryana,a pak spánek.
'Co pak vaříš?' Stoupl si za mě a chytil mě za boky.
'Špagety.'Usmál se mi do kůže na krku,kterou políbil.
'Zachvíli musím jít do práce.' Byl učitelem na základní škole pro děti,potom co jsem mu smazala celý trestní rejštřík.
'Dobře.'Odsunula jsem se na od něj a všechno zašpiněvé nádoby dala do mičky.Sundala jsem si zástěru a přehodila jí přes kuchyňskou linku.
'Děje se něco?'Podívala jsem se na něj a naznačila hlavou,že ne.
'Určitě?'
'Ne.'Přešel ke mně a objal mě,vydechla jsem úlevou a víc se k němu přitiskla.
'Já vím,že spolu nejsme vůbec sami a nemáme na sebe čas.'
'To je vpořádku.'
'Není,chci s tebou být víc ale Ryan však víš.'
'Ano.Nedělej si stím starosti.Měl by si jít do práce.'
'Miluji Tě.'Políbil mě na rty.
'Já taky.'
'Ne.'
'Ne?'
'Řekni Miluji Tě.'
'Miluji Tě.'
'Vždy mi to říkej,takhle.'
'Dobře.'Usmála jsem se na něj.
'Uděláme si hezký víkend.'Přikývla jsem,věděla jsem že neuděláme a podle jeho výrazu jsem poznala že on to ví taky.
Někdy bych sním chtěla být sama ,tak jako když jsem byla na střední škole.
ČTEŠ
My Arrogant professor
FanfictionCopyright ©2014 /Luss94/ ''Age is just number.''#3 in fanfiction