-Justin-
Byl jsem sám se sebou spokojený,uškrnul jsem se na Clarissu,která otráveně protočila očima a vešla do ředitelny.Všiml jsem si,jak si jí ředitel prohlížel.
'Dobrý den.'Probudil jsem ho z jeho tranzu.
'Uhmm,co potřebujete?'Clarissa si bez povolení sedla na jednu ze židel.
'Slečna Peterson byla doopravdy drzá.'Slyšel jsem její tichý smích.
'Doopravdy?'Zeptal se byl mimo.
'Oh ano,jsem vinná.'Zasmála se na celou ředitelnu.Měl jsem co dělat abych se nazačal smát sní.
'Co vám na to přijde vtipný?'Nechapavý ředitel,povzdychl jsem si.
'Třeba to,že se mi dívate do výstřihu a nejspíš přemýšlíte o tom jakou velikost mají moje prsa a taky to,jak se snažíte poslouchat a přitom ani nevíte proč tu jsem.'Ušklíbla se na něj,ředitel sčervenal a raději sklopil pohledu dolů.Byl jsem šokovaný.
'Myslím,že za tohle chování vám dám tydenní vyloučení ze školy.'Clarissa šokovaně otevřela oči,dobře tohle jsem nechtěl.
'Cože?To nemůžete!'Vykřikla.
'Proč bych nemohl?'Ironicky se na ní usmál.
'Protože můj otec tuhle školu vlastní!'Znovu vykřikla.Cože?Polkl jsem.
'To ale neznamená,že máte výhody.'
'Kdybych chtěla byl by jste už dávno pryč.'Zasyčela na něj.
'Můžete jít domů,Clarisso.'Nevěřičně se na něj podívala,nevěnovala mi ani jeden pohled a vyběhla ven z ředitelny.
'Je to nutné?'Zeptal jsem se ho.
'Ano,slyšel jste co mi řekla?'Přikvýl jsem.
'Potřebuji týdenní dovolenou,máma má zdravotní problémy a potřebuje pomoc.'Lhal jsem,můžu ztrávit týden s Clarissou.
'Potom mi podepíšete papíry.'Přikývl jsem a vyšel z jeho ředitelny.Viděl jsem Clarissu,která se opírá o zeď přešel jsem k ní.
'Hey.'Zamrmlal jsem,podívala se na mě.Její pohled byl chladný.
'Spokojený?'Skoro zakřičela.
'Musel si mě tam kurva brát?'Bouchala mě po hrudi.
'Uklidni se.'Zašeptal jsem a vtáhl si jí do objetí.
'Nemůžu!A víš proč?Volala jsem rodičům,kteří mi řekli že jsou znovu zklamaní!Raději odjíždí znovu na pracovní cestu než aby trávila čas se mnou!'Vzlykla mi do hrudi.Povzdychl jsem si.
'Můžeme jít ke mě na chatu.'Zamrmlala jsem jí do ucha.Vzhlédla ke mě.
'Musíš jít do práce.'
'Mám volno.'
'Není to dobrý nápad.'Oblízla si své rty.
'Proč ne?'Přemístil jsem své ruce na její boky.
'To co se včera a dneska stalo se stát nemělo.Si můj učitel a já tvoje žákyně.'
'Záleží mi na tobě.'Zamumlal jsem,ztuhla.
'Ještě se ti ozvu.'Bez dalších slov odešla.
Necítí to stejně?
*
Mám víc času a tak části budu přidávat každý den v 20:30,někdy i později!Samozřejmě se může vyskytnou situace kdy třeba někam pojedu,což vám dám vědět aby jste zbytečně nečekali..a zrovna vás upozornuji že 19.7. nejspíš část nebude,jedu na Aviciiho do Vídně,jede někdo taky?..samozřejmě jestli stihnu něco napsat po cestě v autě tak to sem přidám..xx
ČTEŠ
My Arrogant professor
FanfictionCopyright ©2014 /Luss94/ ''Age is just number.''#3 in fanfiction