-Justin-
Procházel jsem kolem učebny,kde se žáci učí zpívat.Zastavil jsem se,protože jsem slyšel přímo andělský hlas.
'I admit, I’m in, and out of my head
Don’t listen to a single word I said
Just hear me out, before you run away
Cause I can’t take this pain
No, I can’t take this pain
I hate you, don’t leave me
I hate you, please love me.'Po té andělský zpěv utichl.Bylo doopravdy brzy na ranní vyuku,skrčil jsem obočí a vešel do učebny.Stála tam Clarissa a něco psala na papír,že by text?Nejspíš.Odkašlal jsem si,čímž jsem upoutal její pozornost,podívala se na mě jejími hnědozelenými oči.
'Uhmm,dobrý ráno.'Zamumlala a upravila si své černé tričko.
'Co tu děláte?'
'Myslím,že jste mě slyšel zpívat,takže tahle otázka byla zbytečná.'Usmála se na mě.Kdyby jen věděla,jak nádherný úsměv má.Příblížil jsem se kní,nacož nechápavě skrčila její dokonale upravené obočí.
'Od kdy zpíváte?'Doopravdy mě to zajímalo.Nadechl jsem se a ucítil její dokonalou vanilkovou vůni,žádný laciný parfém jen vůně její tělového mléka.
'Asi od čtyř let.'Byla nervózní,nikdy jsem jí neviděl nervózní.Měl jsem chuť jí políbit,tak proč to neuskutečnit?Natiskl jsem jí na stůl.
'Co to děláte?'Dech se jí zadrhával,dýchala nepravidelně z mé přítomnosti,vduchu jsem se ušklíbl.Pramínek vlasů,který jí dopadal do obličeje jsem jí zastrčil za ucho.Chytil jsem jí bradu a přinutil jsem jí se mi podívat do očí.Její oči,toužebně zářily.Rty jsem jí pomalu přejel po lícní kosti a políbil jí na koutek,úst.Ze rtů se jí vydral tichý ston.Okusoval jsem jí spodní ret,své ruce přemístila na můj zátylek.Pomalu jsem přiložil své rty ktěm jejím.Chtěla to tak,moc jako já.Udělal jsem první pohyb,který zopakovala dravějším způsobem.
-Clarissa-
Konečně sakra.
ČTEŠ
My Arrogant professor
FanfictionCopyright ©2014 /Luss94/ ''Age is just number.''#3 in fanfiction