8.

7.6K 327 16
                                    

-Clarissa-

Jeho rty se pohybovaly synchronizavoně s těmi mými.Přitáhla jsem si ho blíž,stlačil mi má stehna a já sí omotala své nohy kolem jeho pásu.Odtáhl se odemně.

'Tohle není spravné.'Zamumlal,ušklíbla jsem se na něj.

'Před chvíli jste si nestěžoval.'Potichu se zasmál.

'Milé.'Přejel mi palcem po tváři,usmála jsem se.

'Kdyby nás někdo viděl.'Oblízl si rty.

'Tak by jste byl bez práce a mě by vyhodili ze školy.'

'Tykej mi.'Pevněji si mě k sobě za boky přitáhl.Celá jsem se zachvěla.Bylo až nemožné co ve mně dokázal vyvolat pouhý jeho dotek.Jeho oči doslova zářily  pro mě nepoznaným pocitem,zdál se být spokojený sám se sebou a to ve mně vyvolalo pocit štěstí,vědět že jsem ho udělala spokojeným pohým polibkem.Začalo zvonit,vstala jsem a dala si do tašky propisku,papír a mobil.

'Dneska by mohlo být doučování u mě?'Zakousl se do rtů.Kdyby jen věděl co to se mnou dělá,oblízla jsem si rty a přikývla.

'Co budeme probírat?'

'Anatomii lidského těla.'Polkla jsem,dneska je doopravdy odvážný.Uškrnula jsem se.

'Budeš mi dělat figurínu?'Zeptala jsem se skrývajíc můj smích.

'Samozřejmě.'Byl pobavený,viděla jsem jak mu cukají koutky úst.Zasmála jsem se a šla směrem ke dveřím,byla jsem připravená otevřít dveře,když mě potáhl za zápěstí a znovu přiložil své rty na ty mé.

'Snad-polibek-sis-polibek-nemyslela-polibek-že-polibek--polibek-nechám-polibek-odejít.'Smála jsem se mu do rtů.

'Si blázen.'

'Jedině do tebe,zlato.'Uškrnul se,zatímco mé srdce vynechalo jeden úder.Slabě jsem se na něj usmála,zmatená svými vlastními pocity.Bez dalších slov jsem odešla.Co tím,myslel sakra?Rozhodla jsem se to neřešit,možná to z něj dneska večer vymáčknu.Svým vlastním způsobem,ušklíbla jsem se.Myslím,že nebude litovat toho,že mě k sobě pozval.Myslím,že si budu muset najít pouta.Vytáhla jsem si ze skříňky věci na tělocvik,Vešla jsem do šatny,kde už se převlíkaly holky,

'Clariss!'Phoebe,usmála jsem se na ní a přešla k ní.

'Kde si byla?'Zvedla tázavě obočí,můj úsměv se zvětšíl když jsem si vzpomněla na to co se předchvíli stalo.

'Hej!'Zamávala mi před očima rukou Phoe.Protočila jsem očima.

'Na záchodě.'Pokrčila jsem rameny a převlíkla se do shortek a sportovní podprsenky.Svázala jsem si vlasy do vysokého culíku.Vyšli jsem společně ze šatny a namířily si to do tělocvičny,nechápavě jsem svraštila čelo,když jsem tam uviděla kluky.

'Dneska máme společnou hodinu.'Ušklíbl se na mě John,protočila jsem očima už po několikáté v tenhle den.Do tělocvičny vlezl Justin a starší žena.

'Dneska se budeme učit tancovat s partnery.'Podíval se na nás všechny Justin,jeho pohled padl na mě,oblízl si své rty.Nebudu vám lhát,mám dokonalou postavu.

'Vytvořte dvojice.'Vykřikla ta žena,všichni kluci se podívali na mě,přebila jsem chuť protočit očima a šla si sednout na lavičku.Když byli všichni rozdělení,nikdo na mě nezbyl což mi nevadilo.

'A co vy slečno..?'

'Peterson.'Zamumlala jsem.

'Slečno Peterson.'

My Arrogant professorKde žijí příběhy. Začni objevovat