-Clarissa-
Odtáhla jsem se od něj a zhluboka dýchala stejně jako on.Chytl mě do náruče a vrhl se svými rty na můj krk.Zhodil z lavice židli,která na ní byla postavená a mě položil na stůl.Ležela jsem na něm s rozkročenými nohami,mezi které vlezl a začal mi rozepínat mojí košili.Když se jeho rty dotkly mého pupíku,těžce jsem vydechla.Nahl se nade mě a podíval se mi do očí.V jeho očích bylo vidět,jak moc se přemáhá aby se mě nestrhl zbytek oblečení.
'Jste tak nádherná.'Zamumlal a přisál se mi na krk,který jemně okusoval.Zakousla jsem se do rtů abych zadržela vzdychy,které se chtěly dostat z mých úst.Svou rukou putoval od kotníku až po stehno,víc mi vyhrnul sukni,kterou jsem na sobě měla.Dlaní mi přejel po mém přirození,zalapala jsem po dechu.Bylo to tak intenzivní a to se ještě nedostal dovnitř.
'Tak rád,bych vás viděl nahou.'Zašeptal mi do ucha,do úst si vzal můj ušní lalůček a jemně ho okusoval.Zastonala jsem,když se jeho prst dostal přes okraj mých krajkovaných kalhotek.
'Jste tak vlkhá.'Toužebně mi zašeptal do rtů a následně se na ně přilepil.Svým prstem kroužil kolem mého vchodu.Zakňučela jsem,tak moc jsem chtěla aby ho tam už zasunul.Usmál se mi na rtech a jedním pohybem ho do mě strčil.Prohla jsem se v zádech,otevřela jsem oči a vydechla dlouhý sten.Jeho palec kroužil kolem mého klitorisu a druhý prst se šikovně pohyboval,ven a dovnitř.Cítila jsem,jak se mi napíná každý sval v těle.
'Justine.'Vypustila jsem jeho jméno,naznak toho že to dělá doopravdy dobře.Najednou přestal,nechápavě jsem se na něj podívala.Vyzlíkl se,nechal si na sobě jenom svou bílou košili.Sundal mi kalhotky,měl doopravdy velký penis.Myslela,jsem že bude tak poloviční.Podíval se na mě a uškrnul se.
'Pojď sem,povozím Tě na ocáskovi.'Měla jsem codělat abych se nezačala smát.
'Doufám,že není klaustrofobik.'Ušklíbla jsem se na něj.Zasmál se,a jedním pohybem byl ve mně,Zalapala jsem po dechu.
Myslím,že ho použiju víckrát,protože jeho penis je větší než eiffelova věž.
ČTEŠ
My Arrogant professor
FanfictionCopyright ©2014 /Luss94/ ''Age is just number.''#3 in fanfiction