-Justin-
Clarissa mě objímala kolem pásu,hlavu mě položenou na mé hrudi a pravidelně dýchala.Bylo neuvěřitelné co se mnou tahle dívka dokáže udělat.Dokáže mě přivést do rozpaků a do sedmého nebe.Neříkám,že jsem neměl hodně partnerek,ale ona je jiná.Možná to bude jejím věkem a tím jak je na svůj věk vyzralá.Pokaždé když se mi podívá do očí,cítím sucho v ústech a nevím co říct.Pokaždé když se mě dotkne cítím,jak na ní reaguje každý sval v mým těle.Cítím jak mi srdce bije jen když na mě promluví.Povzdychl jsem si a trochu se zavrtěl,nacož se Clarissa pohnula a víc mě stiskla jako plyšového medvídka.Její vlasy byly rozházené do všechn stran přesto,že je měla v drdolu.Její tváře byli růžové,rty měla mírně pootevřené,celkově vypadala doopravdy rozkošně.Usmál jsem se a zavřel oči.
'Probud se.'Podle hlasu jsem poznal,že je to Clarissa.Zavrčel jsem a naklonil krk víc do strany aby měla lepší přístup.Jemně mě zkousla pokožku a já zastonal.Našla mé slabé místo.usmála se mi do kůže a přestala.Otevřel jsem oči a uviděl jí,jak se na mě usmívá její oči zářily.Měla na sobě mou černou košili.
'Doufám,že umíš vařit.'Podívala se na mě s nádějí v očích.
'Jen palačinky.'Jemně jsem jí políbil na rty.
'Miluju palačinky,takže mi je ted' uděláš.'Ušklíbla se na mě,hravě jsem protočil očima.Potáhla mě za ruku,vstal jsem z postele.Oblíkl jsem si jen tépláky s nízkým sedem.Chytil jsem jí ze zadu za boky a pomalu sní šel po schodech.
'Musíme vypadat jako tučnáci.'Zasmál jsem se nad její poznámkou.
'Nespíš.'Pokroutila se smíchem hlavu.Vytáhl jsem potřebné ingredience.
'Justine?'Otočil jsem se kní,uviděl jsem jak natáhuje ruce naznak toho at' jí vysadím na linku,zachichotal jsem se,zvedl jsem jí a položil na linku.Políbil jsem jí na čelo a vrátil se zpět k práci.Nalil jsem trochu těsta na pánev a přešel k ní.Ruce si dala kolem mého krku,vlezl jsem si mezi její nohy a chytil jí kolem pásu.Všechno co jsem chtěl bylo cítit mé rty na těch jejích.Pomalu jsem přiložil své rty těm jejím,usmála se mi do rtů.
'Myslím,že se ti to pálí.'Zamumlala mi do rtů,odtáhl jsem se od ní a rychle palačinku obrátil.
'Si strašné rozptýlení.'Postěžoval jsem si.roztomile se zasmála.Když jsem všechno dodělal natřel jsem je nutellou a podal je Clarisse.Vzala si jednu palačinku do úst.
'Chutná?'Usmál jsem se na ní.
'Lepší palačinky jsem snad nejedla.'Zasmál jsem se nad její rozkošností.
Všimli jste si toho,že pořád myslím na rozkošné a roztomilé věci?
ČTEŠ
My Arrogant professor
FanfictionCopyright ©2014 /Luss94/ ''Age is just number.''#3 in fanfiction