Snažím se uklidnit jeho brečení.Jeho tvářička je celá červená.Miláčku,co ti je?Proč nemůžeš promluvit a říct co tě bolí nebo co chceš?
'Ryane,prosím.'Zašeptala jsem,horká tekutina zalila mé oči.Zhluboka jsem se nadechla jeho pláč nabíral pořád na intenzivitě.
'Chybí ti táta?'Při vzpomínce na něj se mi srdce zastavilo na určitou chvíli.Ryan měl jeho oči,velké a oříškové.Byly jako dva nugátky s kapkou karamelu,milovala jsem je.
'Mě chybí taky.Vždy jsem o něj měla zájem víš?'Jeho pláč rázem utichl,jeho malé a velké očička mě zaujatě sledovaly.
'Vím,že by tě miloval.'Pohladila jsem ho po jeho tvářičce,která byla nasáklá jeho slzami.
'On byl pro mě příliš dobrý...miluju ho..pořád..'Povzdychla jsem si.
'Věděla jsem,že kdybychom spolu byli on by časem pochopil že pro něj nejsem dost dobrá a zůstal by třeba s Nicol..ta ženská mě pila krev.Byla to mrcha,který mi chtěla přebrat tvého tatínka...ale já ji ho nenechala.Byl můj bez ohledu na to jak nefunkční jsme spolu byli.Myslela jsem,že se nikdy nezamiluju ale stalo se..on mě nutil myslet o romantických věcech,lásce a budoucnosti.Což bylo podle mě vždy patetické a nereálné.Ale tvůj táta mi ukázal jak můžu někoho milovat.Byl arogantní a někdy egoistický ale přesto když byl se mnou sám dokázal být milý a milujicí.Ukazoval mi všemi způsoby,které ti popisovat nebudu.'Zasmála jsem se,z jeho úst vyšlo dětské chichotání.S úžasem jsem se na něj podívala.Byl to ten nejhezčí zvuk na světě.Můj syn se právě poprvé zachichotal.
'Si ták roztomilý.'Políbila jsem se ho na čelo.
'Jednou potkáš svého tatínka a uvidíš jak je úžasný.Určitě budeš jako on krásný a rozkošný,což si už ted' ale budeš lamač dívčích srdcí a možná i učitel,který svede svou žákyni.'Uložila jsem ho do postýlky.
'Dobrou noc,zlatíčko.'
To však ještě netušila,že ho bude obhajovat.
ČTEŠ
My Arrogant professor
FanfictionCopyright ©2014 /Luss94/ ''Age is just number.''#3 in fanfiction