-Clarissa-
Povzdychla jsem si a zazvonila na Justinův byt.Věřte mi,raději bych mu to vysvětlila po mobilu ale on řekl,že to nebudeme řešit po mobilu a mám přijd.Otevřel dveře,vlezla jsem dovnitř a podívala se na něj.Odešel šla jsem za ním a protočila očima.Proč bych mu vlastně měla něco vysvětlovat?Nejsme spolu.Sedl si na gauč,udělala jsem to stejný.
'Tak?'Zvedl tázavě obočí.Měla jsem doopravdy chuť protočit svými oči.
'Slyšel si ty řeči,které se vykládají po škole?'Udělala jsem to stejné gesto s obočím jako on.
'Ne.'
'Myslí si,že spolu spíme.'Oblízla jsem si své rty.
'Vždyť to je pravda.'
'Ale to oni vědět nemusím.'Zavrčela jsem.Iritoval mě způsob s jakým klidem to říkal.
'A co navrhuješ?'
'Ukončíme to.'Pokrčila jsem rameny,vlastně jsem neměla co ukončovat mezi námi ale to je nepodstatné.
'Samozřejmě že ne.'Ušklíbl se na mě.
'To nebyla otázka.'Vstala jsem z gauče a chtěla odejít ale on mě za zápěstí potáhl k sobě a svalil mě na gauč.Uvěznil mé ruce nad mou hlavu a nádkláněl se nademnou.Svými rty putoval po mém krku,nasucho jsem polkla.
'Nech toho.'Zašeptala jsem.
'Nechceš abych přestal.'Zamumlal mi do pokožky.Je na čase mu ukázat,kdo tady tomuhle velí.
'Ale ano chci,takže ze mě slez.'Zaraženě se na mě podíval a pustil mě.Upravila jsem si své tričko.
'O tohle ti celou dobu šlo?'Nechápavě jsem skrčila obočí.
'Vyspat se se svým učitelem a pak ho odkopnout.'
'To nedělám jen nechci aby si měl problémy.'Zamumlala jsem.
'Tak dám výpověď.'
'Nech,toho Justine.'Zašeptala jsem.
'Proč?'
'Nemůžeš dát výpověď kvůli mě.Jsem jen pubertální dívka,která má velké ústa a nikdy neví kdy má přestat mluvit.Ty chceš určitě rodinu,kterou ti já nikdy nebudu moct dát.'Podívala jsem se jinam.
'Proč by si mi nemohla dát rodinu?'
'Protože nechci děti.'Miluju malé děti ale nemám na to,vychovávat je.
'Clarisso.'Podívala jsem se na něj.
'Miluji Tě,dobře?'Přivřela jsem oční víčka a pomalu přikývla.
'Řekni to.'Zašeptal.
'Co?'Zvedl mi bradu a donutil mě se mu dívat do jeho očí.
'Že mě miluješ.'Dala jsem mu ruku z mé brady pryč.
'Nemůžu,promiň.'Vyběhla jsem z obýváku a následně i z celé bytovky.Nasedla jsem do svého auta a jela domů.
Nemůžu mu říct,že ho miluju protože ho nemiluji,že?
**********************************************************************************
část věnovaná Klárce,která mi závidí mého sexy souseda ♥ ach,kdyby jste tu viděli ty kluky.Přímo ráj pro mé oči!
ČTEŠ
My Arrogant professor
FanfictionCopyright ©2014 /Luss94/ ''Age is just number.''#3 in fanfiction