-Clarissa-
Znovu se na mě díval.Znovu hltal očima každý kousek mého těla a já se snažila ignorovat pocit,který ve mě probuzoval jen jeho pohled.Jeho oči tikaly mezi mým výstřihem a rty.Chytla jsem do ruky knoflík na mé košili a zapla ho,tak aby nic nebylo vidět ani kousek mé hrudi.Potřásl hlavou,zdálo se mi že i sčervenal.Potichu jsem se zasmála.
'Něco k smíchu slečno Peterson?'Jeho hlas byl doopravdy tak sexy.Ano,měl sexy hlas.
'Ne,pane Bieber.'Pohrála jsem si s jeho přijmením.Mohla jsem vidět,jak se mu naply všechny svaly na břiše,které šli vidět přes bílou skoro průsvitnou košili,musela jsem zatajit dech.Neviděla jsem jeho tělo bez trička či košile ale už teď vím,že je dokonalé.Představa,jak se mu všechny svaly napínají,kdyby do mě vnikal mě doopravdy vzrušovala.Byla jsem dezorientována sexuální představou natolik,že jsem neslyšela co říká a jen se dívala na jeho pohybující rty,které byli baculaté a jemně narůžovělé,jejich rys se mohl podobat tvaru srdce.
'Slečno Peterson!'Nekřič zlato,jinak se udělám jen z tvýho hlasu.
'Ano?'Zamumlala jsem,třídou se ozval smích.Tahle banda hlupáků,se směje doopravdy všemu.
'Jste povyučování!Osobně si vás pohlídám,že tu budete sedět do doby než se ozve poslední zvonění!'Když tu budu s vámi,nemám důvod namítat.
'Cože?'Vykřikla jsem abych nevypadala že z toho mám radost.
'Slyšela jste dobře!'Obočí měl mírně skrčené a rty v jedné úzké čárce.
'Jak si přejete pane Bieber.'Slabě jsem se na něj usmála.
Mmmmm,možná si konečně uvědomí,že jsem pro něj jediná dívka a on mě strašně miluje.
..tohle je k smíchu.Nechci lásku,chci jen a jen sex.
Sex sním.
ČTEŠ
My Arrogant professor
FanfictionCopyright ©2014 /Luss94/ ''Age is just number.''#3 in fanfiction