-Clarissa-
Milý pan Bieber si na mě pozval posilu.Mladou a nezadou učitelku na téhle škole,jakobych nevěděla že chce abych žárlila.Protočila jsem očima,on je stejně jen na jedno použití.
'Slečno Peterson!Neprotáčejte očima.'Jako by mi řekla,''Prosím,protoč svými nádhernými oči.''Což jsem udělala.Zrudla,což ve mně vyvolalo tichý smích,
'Clarisso.'Je tak sexy,když se snaží být hrubý.
'Ano,pane Bieber?'Doopravdy mě baví sním hrát tyhle hry.Hry z které vždycky výjdu jako vítěz já.Vydechl,jakoby měl temné myšlenky.Temné myšlenky se mnou.
'Bude lepší,když mi budete říkat pane učiteli.'Pronesl.Copak?Jste vzrušený,když vyslovuji vaše přijmení?
'Jak si přeteje pane učiteli.'Ušklíbla jsem se na něj.Znovu se napl,jeho svaly obtahovala bílá košile.Mohla jsem vidět i několik tetování,které měl.Mohl mi odolávat,jak chtěl ale vidím jaký vliv na něm mám.Cítím mezi námi to vzrušení.Všechno mi potvrzují jeho oříškové oči,které rázem stmavnou,když se mi podívá na mé odhalené nohy.Jste v pasti,pane Bieber.
'Myslím,že bude dobré když si domluvíte doučování u někoho z učitelů.Váš prospěch je doopravdy špatný.'Proč mě ruší při přemýšlení o mém sexuálním Bohovy?Přebila jsem chuť protočit svými oči.
'Nemám čas,na stupidní doučování.'Pronesla jsem s klidem a bez kousky zájmu v hlase.
'A coděláte tak zajímavého,že nemáte čas na učení?'Uspokujuji své potřeby.
'Doopravdy to chcete vědět?'Pobavení bylo zřejmé v mém hlase.Podívala jsem na Justina.Oh jeho jméno,je tak vzrušující.V jeho očích bylo vidět,že se doopravdy dobře baví.
'Kolik vám je,že provozujete pohlaví vztyk?'A to jsem si myslela,že není chytrá.
'Dost na to abych věděla,že chci vyzkoušet všech 549 poloh.'Uškrnula jsem se na ní.Z Justinových úst se vydral tichý ston ale já ho slyšela.
'Tohle je absolutně nepřístupné!'Proč to tak hrotí?Je snad panna?
'Co přesně?Že provozuji sex nebo to že ho neprovozujete vy?'
'A dost!Jestli nechcete jít do ředitelny,tak zůstaňte ticho!'Je to definitivní je frigidní panna.
'Jak si přejete,madam.'Slabě jsem se na ní usmála a přemístila pohled na display mého mobilu,na kterém svítila smska od Olivera.
''Včerejší noc,jsem si užil.Nechceš si to dneska zopakovat?-Oliver''Zasmála jsem se,ráda bych si to zopakovala.Justin a paní Somer se na mě podívali.
''Až ti doroste penis,tak se ozvy.Do té doby žádné repete nebude.''Teď bude shánět prášky na růst penisu.
'Budu vás doučovat.'Vykulila jsem oči,to myslí vážně?Zakousla jsem se do rtů a pak vydechla.
'Co přesně?'Viděla jsem jak se jeho ohryzek pohl,což naznačovala že polkl.
'Biologii.'Anatomie člověka,vduchu jsem si sama se sebou dala high,-five.
'Děkuju pane učiteli.'Usmála jsem se na něj svým sladkým a zároveň neodolatelným úsměvem.
Budeš prosit abych tě nikdy nepřestala šukat,babe.
ČTEŠ
My Arrogant professor
FanfictionCopyright ©2014 /Luss94/ ''Age is just number.''#3 in fanfiction