-Clarissa-
Měsíc uběhl od toho,co jsem s Justinem.Odstěhovala jsem se od rodičů,máma mi dobrovolně koupila byt kousek za městem,což mi vyhovuje protože Justin může trávit víc času se mnou.Seznámila jsem se s jeho přáteli,kteří jsou milý a úchylní.Hlavně Lil Za,zatímco Ryan je ten přátelský a doopravdy starostlivý.Mám ho znich nejradši.Povzdychla jsem si a přešla do kuchyně,dnes se mi nechtělo nic dělat.Ve škole máme volno,kvůli poradě ohledně maturit.Jsem jediná,která ještě nedostala dopis o přijetí na vysokou školu,docela mě to štve.Nalila jsem si džus,chtěla jsem se zněj napít ale začal zvonit zvonek.Přešla jsem ke dveřím a otevřela Justinovi,usmál se na mě a vešel dovnitř.Znovu jsem vešla do kuchyně a konečně se napila.
'Miláčku?'Otočila jsem se na Justina a vtom jsem ucítila jeho rty na těch mých,musela jsem se usmát.Když se zkoušel dostat do mých úst svým jazykem odtáhla jsem se od něj.
'Chutnáš jako pomeranč.'Ušklíbl se na mě,lehce jsem se zasmála.
'To bude tím,že jsem pila džus.'Přitáhl si mě do objetí.
'Děláš mě šíleným.'Vydechl mi do vlasů.Držel mě kolem pásu,byla jsem postavená na špičkách abych mohla mít hlavu v záhybu na jeho krku.
'Já tebe?To ty děláš šílenou mě.Nikdy k nikomu necítila nic tak..silného.'Zašeptala jsem mu do pokožky.
'Já taky ne.'Pohladil mě po zádech,vzal mě do náruče a i se mnou si sedl na gauč.
'Si dokonalá.'Znovu spojil naše ústa,jemně jsem ho potáhla za konečky vlasů,čímž jsem si ho přitáhla blíž.Vydechl mi do úst a palcemi jemně masíroval mé boky,jeho jazyk se prošmykl do mých úst.Když mi chtěl přetáhnout tričko přes hlavu,začal mu zvonit mobil.Vytáhl si ho z kapsy.Na displayi svítilo jméno Nicol.
Kdo je sakra Nicol a co chce po mým klukovi?
ČTEŠ
My Arrogant professor
FanfictionCopyright ©2014 /Luss94/ ''Age is just number.''#3 in fanfiction