-Clarissa-
Asi jste čekali,že jsme ještě pořád na chatě ale nejsme.Volal mi ředitel,že moje vyloučení zkracuje už jen kvůli mým přihláškám na vysokovou.Justin šel vyučovat do školy,ještě ten den kdy jsme se vrátili.Jdu do školy až dnes aby to nebylo nápadné.Oblíkla jsem si čisté spodní prádlo,černé legíny a kostkovanou košili.Vlasy jsem si učesala a stáhla do chaotického drdolu z kterého vykukovaly pramínky.Nelíčila jsem se,neměla jsem na to náladu.Nazula jsem si červené supry,vzala tašku a vyšla z domu.Odemkla jsem dveře na svém autě.Dojela jsem ke škole,kde se na mě všichni dívali,polkla jsem.Sklopila jsem hlavu a přešla ke své skříňce.
'Celá škola mluví o tom,že chodíš s naším třídním.'Potichu mi zakřičela u ucha Phoehe.Zalapala jsem po dechu,srdce mi začalo rychleji bít.
'Nechodím sním.'Zamumlala jsem a vytáhla si učebnici na matematiku.
'Amanda vás viděla jak se líbáte.'
'A ty snad věříš Amandě?Dobře,víš že si ráda vymýšlí historky aby byla zajímavá.Jestli sis nevšimla jsem zase s Jasonem.'Věnovala jsem jí úsměv.
'Takže to není pravda?'Půjdu dopekla za to,že lžu své nejlepší kamarádce.
'Samozřejmě že ne.'
'Věřím ti.'Objala mě.Usmála jsem se a stiskla jí předtím než jsem jí pustila.Vešli jsme do třídy,sedla jsem si na své místo a ignorovala pohledy mých spolužáků.Jason si přisedl ke mě.Nahodila jsem svůj herecký úsměv a otočila se na něj.Musím jim dokázat,že s Justinem nic nemám.
'Ahoj.'Podíval se na mě a usmál se.
'Ahoj krásko.'Zachichotala jsem se a vlepila mu polibek na rty.Nic jsem necítila.Žádné motýlky v břiše jako při Justinovi.Odtáhla jsem se od něj a jemně se usmála.Všimla jsem si,že do třídy vešel Justin.Vypadal být naštvaný,jeho pohled byl přímo na nás.Zakousla jsem se do rtů a vstala tak jako všichni.
'Sednout.'Zamumlal.Vytáhla jsem si mobil a napsala mu smsku.
'Vysvětlím ti to později dobře?S Jasonem nic nemám!Je to jen hra.Miluji tě.'Chtěla jsem smazat poslední dvě slova ale neudělala jsem to.Zmáčkla jsem na odeslat a mobil si vrátila zpět do kapsy.
'Vypočítejte si pár příkladů na straně 95.'Otevřela jsem si učebnici.V kapsy mi zavibroval mobil.
'Jak bylo s Justinem?-Amanda.'
'Jestli je moje babička Justin,tak mi bylo doopravdy dobře;).'Podívala jsem se na ní a ušklíbla se.Byla červená nejspíš si myslela,že se jí přiznám.Ona však netuší,že jsem ještě větší mrcha než ona sama.
'Jsem zvědavý,jak mi to vysvětlíš.'Byla jsem zklamaná tím,že mi nenapsal že mě taky miluje.Možná mi to říkal jen tak.Zakousla jsem se do rtů,cítila jsem chuť železa která se mi rozplynula na jazyku.Utřela jsem si palcem krev ze rtu,který nepřestával krvácet.
'Jste v pořádku slečno Peterson?'Přikývla jsem.
'Phoebe.'Zamumlala jsem,podívala se na mě.
'Hoď mi kapesníky.'Vytáhla je z tašky a hodila mi je.Jeden jsem si vytáhla a přiložila si ho ke rtu.
'Proč nepočítáte?'Měl arogantní tón.Protočila jsem očima.
'Protože mi krvácí spodní ret.'Zabrblala jsem.
'Chcete stím jít na ošetřovnu?'Všichni poslouchali náš rozhovor.
'Ne.Je to v pořádku.'
'Dobře.'Odkašlal si.Jason se dotkl mého stehna,cukla jsem ním protože jsem to nečekala.
'V pohodě?'Přikývla jsem.Podívala jsem se do jeho zelenomodrých očí a povzdychla si.
Justin má rozhodně hezčí oči.
**************
Nevím jestli bude část zítra,protože se budu balit.A taky nevím jestli bude část v pátek protože letím kolem druhé ráno do Kanady a budu tam v 7 ráno v Česku bude něco kolem 12.Nejspíš část čekejte o víkendu,když si dám trochu relax u babičky.:)!
ČTEŠ
My Arrogant professor
FanfictionCopyright ©2014 /Luss94/ ''Age is just number.''#3 in fanfiction