-Clarissa-
Seděla jsem ve své školní lavici a sledovala Justinův výraz,když mi vysvětloval biologii.Přesněji řečeno,stavbu těla.Jakobych nevěděla,že máme ruce,nohy a další.Povzdychla jsem si,myslela jsem že na mě konečně něco zkusí.Ale on se chová jako nezkušený panic.Podívala jsem se na něj a všimla si,že už přestal mluvit.Konečně,miluju jeho hlas ale byla bych radši kdyby ho používal až se mi dostane do postele.
'Posloucháte mě?'
'Popravdě?Vůbec,nevím o čem mluvíte.'Povzdychl si,opřel se dlaněmi o mou lavici.Polkla jsem,byl doopravdy blízko.Dech se mi zadrhl v hrdle,cítila jsem vůni jeho sprchového gelu.Podívala jsem se mu do očí,které byli černé jako dva uhlíky.Jeho rty byli od těch mých snad jen pár milimetrů,proto jsem se odtáhla a usmála se na něj.
'S takovým přístupem nezmaturujete.'Aspoň bych další rok,viděla váš nehorázně dokonalý obličej.
'Nemůžu za to,že mi škola prostě nejde.'Zamumlala jsem.Lhala jsem,jsem dost chytrá.
'A proto máte z matematiky samé jedničky slečno Peterson?'Pohrál si s mým přijmením.Zakousla jsem se do rtů.
'To bude tím,že mě matematiku učíte vy.'Zamrmlala jsem.
'Oh,takže se učíte kvůli mě?'Samozřejmě.
'Ne,jen rozumím vašemu výkladu a teorii.'Usmála jsem se.
'Doopravdy?Není vtom nic jiného?'Že,by se mnou flirtoval?
'Například,co pane učiteli?'
'Například,to že vás přitahuji.'Příblížil se k mému obličeji.Doopravdy to teď,řekl?
'Jsem si jistá,že přitahujete hodně dívek v mém věku.'Zašeptala jsem.
'Dívky ve vašem věku se mi nelíbí.'Jeho dech narazil do mých rtů.
Ale,vy jste jiná.'Zašeptal.Než jsem stačila odpovědět jeho rty se pohybovaly v souladu s těmi mými.Šokovaně jsem pootevřela ústa,nacož se jeho jazyk vetřel dovnitř.Vzpamatovala jsem se a začala spolupracovat.Jeho jazyk se třel o ten můj,vzrušení se stupňovalo.Cítila jsem mrvení v mém podbříšku.
Oh bože,babe nikdy mě nepřestávej líbat protože tvé rty jsou lepší než sex s Ianem Somerhalderem.
ČTEŠ
My Arrogant professor
FanfictionCopyright ©2014 /Luss94/ ''Age is just number.''#3 in fanfiction