-Clarissa-
Vstal z gauče a přešel do druhé místnosti,povzdychla jsem si.Co,když mě podvádí?Při téhle myšlence mnou projel divný pocit.Bylo půl sedmé v osm,mám být na pracovním večírku,který pořádá táta.Naštěstí tam bude Cameron,Nash,Phoebe a Matt.Justin se vrátil s úsměvem na tváři.
'Budu muset jít.'Jen jsem přikývla.Políbil mě na rty,asi čekal že polibek prohloubím když nechal své rty položené na těch mých,odtáhla jsem se od něj.Zatvářil se nechápavě ale potom se slabě usmál.
'Ahoj,uvidíme se večer.'
'Ahoj.'Slyšela jsem zabouchnutí dveří.
'Idote!'Zakřičela jsem z plných plic.Ulevilo se mi,zhluboka jsem se nadechla.Šla jsem do koupelny,osprchovala se.Na obličej jsem si nanesla tenkou vrstvu make,-upu,linka,řasenka,bronz a nakonec jsem rty zvýraznila rudou rtěnkou.Vlasy jsem si vyfénovala a od půlky nakulmovala.Přešla jsem do šatníku,oblíkla jsem si černé krajkované kalhotky,podprsenku jsem si nedávala protože si oblíkám šaty.Vytáhla jsem černé šaty,které mi poslala máma a oblíkla si je.Obula jsem si černé vysoké boty na podpatku.Malá černá kabelka do,které jsem si dala mobil,rtěnku a klíče.Nechci být povýšenecká ale vypadala jsem sakra dobře.Vyšla jsem z bytu,čekala na mě limuzína.Zasmála jsem se,tihle kluci jsou šílení.Nastoupila jsem do auta.
'Doopravdy limuzína?'Zasmáli se,to bylo tak vtipný?Protočila jsem nad nimi očima,cestou do firmy jsme stačili vypít půl lahve whiskey.Vystoupili jsme,Cameron mě musel chytit protože se mi zatočila hlava.Neměla jsem to pít.Vešli jsem dovnitř,Matt mě držel za loket z jedné strany a z druhé Cameron,zatímco Nash držel Phoebe.Všichni se na nás dívali,měla jsem chuť se jim začít smát ale však hned mě to přešlo,když jsem uviděla Justina a u něho poměrně hezkou černovlásku,která se ho držela.Phoebe se na mě povzbudivě podívala,nahodila jsem svůj úsměv a sešla ostatní schody.Justin se na mě díval překvapeným pohledem,přešli jsme k našim rodičům.
'Zlatíčko!Ty šaty ti perfektně sedí!'Objala mě máma.
'Mě?Mami viděla si sebe v zrcadle?'Moje máma měla vždy dokonalou postavu,nádherné dlouhé hnědé vlasy a modré oči.Byla dokonalá.Táta mě taky objal.
'Tohle je Pattie Bieber,Jeremy Bieber a tohle jsou jejich děti.Jasmine,Jaxon a Justin.'Na všechny jsem se usmála.
'Dobrý den pane učiteli.'Nahodila jsem svůj škládlivý úsměv,polkl viděla jsem to.
'To je tvůj učitel?'Zeptala se máma,přikývla jsem.Cameron na mě mával z druhé strany místnosti ať jdu za ním.
'Omluvte mě.'Nesnáším,když mluvím takhle spisovně.Přešla jsem k němu.
'Co chceš?'
'Tebe!'Vyhrkl,zachichotala jsem se a pokroutila hlavou.Vypil hodně whiskey.
'Zatancuj si se mnou.'Podal mi ruku,do které jsem vložila tu svou.Stáli jsme ve středu parketu a on začal tančit následovala jsem jeho kroky.Zachvíli se knám přidali ostatní,nastala výměna partnerů,zalapala jsem po dechu když jsem ucítila tak známý dotek.Podívala jsem se do oříškových očí,které patří Justinovi,odvrátila jsem pohled.
'Našla sis milence?'Uškrnul se.
'Našel sis milenku?'Vrátila jsem mu úškrn.
'Nicol?Je to moje nejlepší kamarádka od narození.'
'Ti kluci se mnou vyrůstali.'Udělal se mnou otočku,čímž mě předal dalšímu partnerovi.Jaxon,přitáhl si mě doopravdy blízko ke svému tělu.Zdá se mi to nebo všichni Bieberovi jsou sexy?
'Co máš s mým bratrem?'Nedala jsem najevo, že jsem z jeho otázky znervózněla.
'Zkus hádat.'Ušklíbla jsem se a odpojila jsem se od něj.Šla jsem na toaletu,kde byla Nicol.Nejraději bych jí zatahala za její umělé obarvené vlasy.Přešla jsem k zrcadlu,prohrábla jsem si vlasy abych jim dodala větší objem,rty jsem si víc zvyraznila rtěnkou a chtěla odejít ale zastavila mě ona.
'Jsem Nicol.'Usmála se na mě.
'A co já stím?'Nechápavě jsem srkčila obočí.
'Vím,že mezi tebou a Justinem něco je..a proto ti říkám aby ses ho rychle vzdala protože on je sakra můj.'Hlasitě jsem se zasmála.
'Pochybuju,že by chtěl někoho kdo má hruď,která vypadá jako přistávácí plocha.Někoho kdo vypadá ze zadu jako deska protože holka,ty nemáš zadek a někoho kdo má ksicht jako buvol.Takže ho nech kurva napokoji ty protože on je můj a já se ho nemíním vzdát pro plastickou krávu s malým IQ.'Brada jí klesla,sladce jsem se usmála a chytla kliku ale ještě jsem se otočila 'Mimochodem jmenuji se Clarissa ale přátelé mi říkají Clariss.'Zavřela jsem za sebou dveře.
Mrcha.
ČTEŠ
My Arrogant professor
FanfictionCopyright ©2014 /Luss94/ ''Age is just number.''#3 in fanfiction