-Clarissa-
'Nikam nechod.'Zakńučel,musela jsem nad ním usmát.
'Jsem objednaná k doktorovi,uvidíme se hned jak od něj odejdu.'Odul spodní ret,jeho oči zářily.
'Budeš mi chybět.'Přitáhl si mě za boky k sobě.
'Samozřejmě.'Hravě jsem protočila očima.
'Já to myslím vážně.'Přihmouřil oči.
'Já vím,miláčku.'
'Jak si mi to řekla?'Kousla jsem se do spodního rtu.
'Miláčku.'
'Líbí se mi to.'Zamumlal a své rty přiložil k těm mým.Když chtěl přístup do mých úst odtáhla jsem se od něj nesouhlasně zavrčel a znovu si mě k sobě přitáhl,jeho ruce stiskly můj zadek,vydechla jsem a on svůj jazyk prošmykl do mých úst.
'Myslím,že budeš chvíli meškat.'Uškrnul se mi na rtech.Stáhla jsem mu dolů boxerky to bylo jediné oblečení,které měl.Jeho úd jsem chytla do ruky a jemně ho stiskla.Jeho oční víčka se přivřely.Klekla jsem si a žalud olízla jazykem,kolem dokola.Vložila jsem si ho do úst a jemně po něm přešla zubami.
'Clarisso.'Potlačila jsem úsměv a tvrdě potáhla.Jeho úd ztvrdl.Začalo vněm cukat až to nakonec utichl a on dosáhl svého vrcholu.Sperma zaplnilo mé ústa a já to spolkla.Nechala jsem ho tam stát a otevřela dveře ze,kterých jsem vyšla.
-
Doktor mě podal výsledky krve v obálce.Byla to běžná prohlídka,kterou chtěla škola abych potvrdila že nemám žádnou vážnou nemoc.Chtěla jsem jí otevřít ale zastavilo mě zvonění mého mobilu.Justin,slabě jsem se usmála a vzala to.
'Hmmm?'
'Kde jsi?'Zasmála jsem se.
'Taky tě zdravím,miláčku.'Nasedla jsem do svého auta a nastartovala,zapla jsem reproduktor a mobil položila na palubovku.
'Lááááááááásko.'Zazpíval,mé tváře začaly hořet.
'Potřebuješ něco?'Vyjela jsem z parkoviště.
'Tebe.'
'Nečekané.'Zamumlala jsem.
'Oh a ještě.'Stopl se.
'Co?'Zvela jsem tázavě obočí i když mě nemohl vidět.
'Tvou lásku.'Srdce mi rázem poskočilo.
'Tu už máš.'Zašeptala jsem.
'Řekni to.'
'Co mám říct?'
'Že mě miluješ.'
'Miluji Tě.'Usmála jsem se.
'Miluji Tě.'Zopakoval.
-
'Clarisso?Jak to s námi bude?'Zavřela jsem oči a dělala,že spím.Naklonil se na demně a povzdychl si.
'At' se rozhodneš jakkoliv,vždy tě budu milovat.'
..stejně mě bude nenávidět.
*
část jekrátká protiže hotelová wifi je na hovno-_-
ČTEŠ
My Arrogant professor
FanfictionCopyright ©2014 /Luss94/ ''Age is just number.''#3 in fanfiction