-Clarissa-
Vešli jsme do mého bytu,pomalu jsem mu rozepínala košili.Dychtivě se na mě díval,stáhla jsem mu jí z ramen a svými rty mu přejela přes čelist.Chytil konec mého trička a odhodil ho pryč.Své nohy jsem si omotala kolem jeho pásu,zabořil svou hlavu do mého dekoltu a rty mi na pokožce zanechával drobné polibky. Položil mě na postel,rozpl mi zip a knoflík na shortkách.Podíval se mi do očí,polkla jsem.Rozepl mi podprsenku a následně mi odhodil kalhoty pryč.On už byl nahý,já i on jsme měli v krvi alkohol což mi bylo jedno.Potřebovala jsem ho.Pomalu do mě vnikl,nehty jsem zabořila do jeho ramen a dlouze vydechla.Noc plynula a my jsme byli jedno tělo.Oba jsme dosáhli svého vrcholu,byl to jen obyčejný sex.Myšlenky se mi vrátili k Justinovi.
'Miluješ mě natolik aby ses vyspal s jinou?Tak to potom si strč svou lásku jinam.'Zasmála jsem se a pokroutila hlavou.
'Clarisso.'Zašeptal.
'Ne.Říkáš mi tu,že mě miluješ ale já ti nevěřím.'Nevěříčně se na mě podíval.
'Nevěříš?Potom všem co jsme spolu zažili?'Zavrčel.
'Co jsme spolu zažili?Sex,hádky?Myslím,že to není moc zážitků.'Uškrnula jsem se na něj,štval mě.
'Tak jsem se s ní vyspal ale nic to pro mě neznamenalo.'
'Spal si i se mnou,takže to pro tebe taky nic neznamenalo?'Zvedla jsem obočí.
'Samozřejmě že ano!'Zoufale se potáhl za konečky vlasů.
'Víš co?Jdi do háje.'Obešla jsem ho.
A teď jsem tady v posteli.
..s Jasonem McCannem.
**
nah nah nic se tu nestalo ale tohle je jen polovina z 26. části! protože to ostatní se mi vymazalo-____-
počet slov ''miluju'' byl 18. :D ale o věnování si klidně pište:) trailer na boku--->
ČTEŠ
My Arrogant professor
FanfictionCopyright ©2014 /Luss94/ ''Age is just number.''#3 in fanfiction