-Clarissa-
'Jsi nervózní?'Zeptala se Phoebe,do jejího auta jsme dali moje a její kufry zbytek nám dovezou stěhováci.Zakousla jsem se do rtu,cítila jsem pocit úzkosti procházející celým mým tělem.Měla jsem strach z toho co se stane až přijedu před školu a naposled uvidím Justina.
'Ne..to ne..já ani nevím.'Oblízla jsem si rty,na jazyku se mi rozlehla chut' mého malinového lesku.Musela jsem se přidržet kapoty auta protože se mi udělalo nevolno.
'Clarisso!'Slabě jsem se na ní usmála.
'To nic,jen se mi zamotala hlava.'Se starostí ve tváři přikývla.Nasedla jsem na místo řidiče.Vyjela jsem.Před školou byly maturanti,rodiče,učitelé a další přibuzní.
'Zachvíli přijdu,musím si jít pro něco do skříňky.'Rodiče přikývli i s Nashem.Vešla jsem do školy.Zaklepala jsem na Justinův kabinet a vešla dovnitř,stál před zrcadlem a vázal si kravatu.
'Můžu?'Otočil se na mě a usmál se.Zavřela jsem a zamkla dveře.Přešla jsem k němu a kravatu mu začala zavazovat já.Urovnala jsem jí a podívala se na něj,jeho rty se během chvilky přitiskly na ty mé.Každý sval v mém těle se pod teplotou jeho rtů roztápěl.Ruce jsem mu položila na ramena zatímco ty jeho svíraly mé boky.Bez dechu jsem se od něj odtáhla tohle byl náš poslední polibek,věděla jsem to ale i přesto jsem se usmála.
'Miluji Tě,vždy Tě budu milovat.'Zašeptala jsem a rukou mu pohladila tvář cítíc jeho hebkou pokožku po holení.
'Taky Tě miluju.'Políbil mě na čelo,silně jsem ho objala chtěla jsem si to zapamatovat.Všechno.Jeho vůni,barvu oči,gesta,slova,rty a jeho city..jeho celého.
'Musím jít,uvidíme se potom.'Rychlý a procítěný polibek přistál na jeho ústech.Odešla jsem zpět,navlíkla jsem si přes hlavu oděv pro maturanty.Vypadalo to jako pláštěnka,na hlavu jsem si umístila čepici,který vypala jako nepovedená kopie kuchařské čepice.Máma si mě samozřejmě se slzami v očích vyfotila,hravě jsem nad ní protočila očima.
'Clarissa Peterson.'Ředitel řekl mé jméno,stoupla jsem si a přešla k němu.Cítila jsem Justinův pohled,který jsem se snažila ignorovat.Nakonec jsem se na něj usmála,úsměv mi opětoval.Jeho úsměv,nejhezčí věc kterou kdy viděla.Předal mi můj diplom?Nejspíš.
'Děkuju.'S úsměvem přikývl,podal mi ruku a potřásl ní.
'Jelikož si jedna z nejlepších studentek řekni nám něco.'Polkla jsem,přešla jsem k mikrofónu.
'Taky tomu nemůžete uvěřit?..To že tu stojíte a čekáte na to kdy bude poslední zvonění,které pro nás v téhle škole zazní?Já si uvědomuji,že tohle je realita ale pořád chci aby to byl jen sen bez ohledu na to,že jsem nerada ráno vstávala,nesnášela jsem učení či odpolední vyučování bude mi to chybět.Myslím tím,jsme tu a jdeme dál.Bude mi chybět každá chvíle ztrávená s vámi bez ohledu na to,že někteří jsme spolu ani nepromluvili.'Slabě jsem se zasmála.
'Myslím,že se to rozbrečím.'Utřela jsem si slzu,která nechtěla vyklouzla z mých očí.
'Mám vás ráda lidi a doufám,že pořád budeme v kontatku.'Usmála jsem se na ně,začali tleskat.Chytila jsem čepici mezi prsty a hodila jí do vzduchu,tak jak to dělají ve filmech.Ostatní se přidali,věděla jsem že tohle je ta chvíle na útěk.Justin nevnímal a proto jsem slezla dolů.Rozloučila jsem se s rodiči a s Phoebe vešla do auta.Když jsem byla na letišti začala jsem psát smsku
''Nejspíš se divíš,že už mě nevidíš nikde okolo tebe ale věř že je to pro nás dva to nejlepší co jsem mohla udělat.Bez ohledu na to,jak moc tě miluju nemůžu s tebou být.Ty chceš zůstat tady ale já ne.Chci si udělat vysokou školu a pokračovat ještě dál.Chci být úspěšná právnička s kariérou.Víš,že kdybych mohla byla bych nejradší teď s tebou v posteli říkajíc ti jak moc mi na tobě záleží ale všechno jednou končí..najdi si někoho kdo nebude zbabělý a posedlý sám sebou.Jestli si někoho najdeš přeji ti to ale ať mi nechodí na oči tvá budoucí partnerka dobře?Protože i když budeš štastný já ne..Budu pořád jenom tvoje..Slibuju,nikdy si nikoho nenajdu.Vždy budu tvá oddaná studentka s temperamentem do budoucnosti.Sbohem Drahý.
PS:Nezapomeň na mě.Miluji Tě.''Odeslala jsem a vypla si mobil.Nasedla jsem do letadla.
'Bude to skvělý.'
'To bude.'Phoebe zavřela oči.Všimla jsem si trčící obálky z mé kabelky,vytáhla jsem jí byla od doktora.Rozlepila jsem jí a začala číst svůj zdravotní stav a však jedna věta mě zarazila.
'Jste prvním měsící těhotenství.'
ČTEŠ
My Arrogant professor
FanfictionCopyright ©2014 /Luss94/ ''Age is just number.''#3 in fanfiction