-Clarissa-
'Clarisso!'Probudil mě hlas Justina,nechápavě jsem se porozhlédla kolem sebe.To byl jen sen?Povzdychla jsem si.
'Ano?'Protřela jsem si obličej dlaněmi.
'Řekněte mi co jsem vám,právě teď vysvětloval.'Protočila jsem očima.
'Jak to mám vědět?'Zvedla jsem tázavě obočí.Povzdychl si,zakousla jsem se do rtů.
'Kdybych nevěděl,že jste velmi inteligentní dívka,vykašlal bych se na to celé tohle doučování.Snažte se aspoň předstírat,že vás to zajímá.'Slabě jsem se na něj usmála.
'Pokusím se,poslouchat vás.'Přikývl.
'Z kolika kostí se tvoří kosterní soustava?'
'206.'Zamumlala jsem,usmál se na mě.Jeho úsměv donutil mé srdce vynechat jeden úder.
'Správně,tohle je jedna z otázek ze závěrečných testů.'
'To tam jsou takhle stupidní otázky?'Zasmála jsem se.
'Jak pro koho.'Taky se zasmál.Smáli jsme se spolu a bez důvodu.Odkašlala jsem si protože mě už bolely líčka.
'Ehm..jsem si jistý,že to chápete.'
'Chápala jsem to už předtím.'Ušklíbla jsme se na něj.
'Takže tady s vámi ztrácím čas?'
'Neřekla bych,že dívání na mě je ztráta času.'Uškrn si našel cestu na mých rtech.
'Považujte mě za slídila?'
'I tak bych vás možná nazvala.'Vstala jsem ze židle,a šla směrem ke dveřím.
'Příště zkuste nekřičet,ze sna mé jméno.'
ČTEŠ
My Arrogant professor
FanfictionCopyright ©2014 /Luss94/ ''Age is just number.''#3 in fanfiction