24.

4K 269 12
                                    

-Clarissa-

'Justine?'Zamumlala jsem,když jsem ho viděla stát u kuchyňské linky se zamyšleným pohledem.

'Hmmm?'Podíval se na mě.

'Co se děje?'Oblízla jsem si rty,povzdychl si,prstem mi naznačil ať jdu k němu.Pomalým krokem jsem k němu přišla,vysadil mě na linku a roztáhl mi nohy,vlezl mezi ně a objal mě kolem pásu.

'Po maturitě odjíždíš.'Což je za šest dnů.

'Jo.'

'Nechci aby si odešla.'Zakousla jsem se do rtů.Mohla jsem odjet až po prázdninách ale chci se tam zabydlet a najít si s Phoebe přátelé.

'Tak pojd' se mnou.'Usmála jsem se.

'Clariss.'Odtáhl se ode mně.

'Nemůžu.'I když mi srdce bilo neuvěřitelnou rychlostí.I když mé oči chtěly nechat vylézt napovrch slzy a i když jsem cítila zvláštní pocit v mé hrudi,usmála jsem se.

'Je to tvoje rozhodnutí,nebudu ho měnit.'

'Jak to s námi bude?'Polkl.

'Nechci vztah na dálku..myslím,že bude lepší když se rozejdeme.'Neuměla jsem si představit život bez Justina.

'Ne..já tě miluju.'Jeho oči se zaleskly,přívřela jsem oční víčka.Bolest se šířila celým mým tělem,nebyla to obyčejná bolest,jako při odřeném kolenu ale jako by jste byli v šoku,vaše srdce začne bít,cítila zvláštní chvění v břiše a vaše oči chtějí brečet.

'Já tebe taky.'Slabě jsem se na něj usmála.

'Neodcházej.'Nadechla jsem se a vydechla.

'Jde o mou budoucnost,chci jít na CU..je to můj sen.'

'Nebudu ti v něm bránit.'Lehce přiložil své rty na ty mé mohla jsem z toho polibku cítit zoufalství.Odtáhl se odemně.Z kapsy vytáhl červenou krabičku,položil jí na linku vedle mého stehna.

'Uvidíme se Clarisso,ve škole.'Měl tvrdý hlas věděla jsem,že to jen hraje.Odešel z kuchyně,slyšela jsem bouchnutí v chodových dveří.Zakousla jsem se do vnitřní strany tváře a vzala do ruky krabičku,zavřela jsem oči a pomaly jí otevřela.Rozdělila jsem od sebe oční víčka.Mezi prsty jsem vzala řetízek s přívěškem ve tvaru J.Otočila jsem ho a uviděla text na něm vyrytý All yours.

*

část je krátká ale jen protože tu je skoro půl sedmé ráno a já před hodinou přišla domů..jinak story se blíží ke konci,počítám stím že následující šest dnů budou části a 30. část bude poslední:)))) určitě jste rádi;-*:D

děkuju za víc než 8300+ reads a 1100+ votes!:)

My Arrogant professorKde žijí příběhy. Začni objevovat