20.

5K 279 9
                                    

-Justin-

Usmál jsem se,cítil jsem se štastně.

'Taky Tě miluju.'Odšeptal jsem jí.Slabě se zasmála do mého ramene.Pohladil jsem jí po zádech,klidně oddechovala.

'Jak to s námi teď bude?'Zamumlal jsem,cítil jsem se jako puberťák,protože na tohle jsem ptal naposled ve svých patnácti letech.

'Bude to naše malé tajemství.'Tajemně mi zašeptala do ucha a následně mě políbila na ušní lalůček,napl jsem se.Položil jsem jí na gauč a naklonil se nad ní.Jemně jsem přitiskl své rty na ty její s opatrností mi mé polibky vracela.

'Musím se vrátit do školy.'Mumlala mi do rtů.

'Nemusíš.'Přemístil jsem se na její krk a lehce ho sál abych jí nezpůsobil označení,poslouchal jsem její zrychlený dech.Chytla konec mého trička a přetáhla mi ho přes hlavu,rozepl jsem jí knoflíky na její košili,když jsem je všechny rozepl,rty jsem přiložil na její dekolt a pokračoval dolů,políbil jsem jí nad pupík a cítil jak se zachvěla.Nadzvedla se a sundala si svou košili,hodila jí k mému tričku na zem a začala se věnovat mému pásku,který jedním pohybem rozepla.Stáhla mi kalhoty pod kotníky,ze kterých jsem jí skopl.Rozepl jsem zip a následně knoflík,ruce jsem zastrčil za lem jejich jeansů,pomalu jsem jí je stahoval,nebudu vám lhát dotkl jsem se jejího zadku.Když jsem je odhodil k naší hromádce oblečení,obě nohy jsem jí zulíbal od kotníku až po vnitřní strany stehen,chvěla se podemnou nedočkavostí.Rozepl jsem jí rozepínání na její podprsence a odhodil jí pryč stejně jako její kalhotky.Ležela podemnou tak jak jí bůh stvořil,přímo dokonale.Bříškami prstů jsem jí cestoval po hladké pokožce po celém jejím těle.Své rty jsem znovu přiložil na její ústa a pomaly je ochutnával.Pravou rukou jsem přešel přes bok až jsem zastavil na stehně,palcem jsem jí na něm kreslil imaginární obrazce.Omotal jsem jí nohu kolem mého pásu a palcem zatlačil na její klitoris prohla se v zádech a dlouze vydechla.Rty jsem si vytvářel cestičku od krku až po její podbříško.

'Justine.'Zašeptala,usmál jsem se jí pokožky,našpulil jsem rty a přejel nimi přes stydké pysky,prohla se v zádech.

'Pane bože.'Zavzdychala,když se můj jazyk otřel o její vchod.Pomalu jsem svým jazykem začal určovat tempo,dovnitř,-ven.Její stěny se kolem mého jazyku tísnily,jakoby ho už nikdy nechtěly pustit.Podíval jsem se na ní,její prsa se houpala v pravidelném rytmu,v dlaních mačkala roh gauče.Její hlava byla zakloněná a ústa mírně pootevřená.Hrdelný vzdych se ozval celou místností,když dosáhla své vrcholu.Nenechal jsem jí vydechnout a jedním pohybem do ní vnikl.Zalapala po dechu,stejně jako já.Nehty zaryla do mých ramen až jsem zasyčel od bolesti.Zhoupl jsem se a vnikl do ní hlouběji,nohy si omotala okolo mého pásu pro lepší přístup.Mé podbříško přikaždém vniknutí naráželo do jejího zadku,tenhle zvuk byl vzrušující a posílal nás pořád dál.Našel jsem svými rty ty její.Navzájem jsme si vzdychali do úst.

'Jsi tak pevná.'Zamumlal jsem jí do úst,když se její vchod obtáhl okolo mého penisu.

'Justine.'Zašeptala,dožadujíc se svého vrcholu.

'Já vím.'Zamrmlal jsem a naposled se do ní zhoupl.Místností se nesl náš těžký dech.Viděl jsem rozmazaně z náhlé rozkoše,celý jsem se chvěl a pořád chtěl víc.

'Bože,miluju Tě.'Vykřikl jsem a úplně se poddal tomuhle pocitu.

My Arrogant professorKde žijí příběhy. Začni objevovat