15.

4.6K 283 4
                                    

-Clarissa-

'Doopravdy budeme chytat ryby?'Zasmála jsem se,usmál se na mě a přikývl.

'Neumím to.'Pomohl mi sednout si do lod'ky,zakousla jsem se do rtů.Justin začal pádlovat a já se mu smála.Vypadal přitom komicky,jazyk vystrčený z úst a těžce dýchal.Vypadal jako pes.Zastavil uprostřed jezera.

'Podej mi návnadu.'Ukázal na malou plastovou krabičku,chytla jsem jí a otevřela.Byla tam hlína a uvnitř ní žižaly,zaječela jsem a hodila je do jezera.Justin se na mě podíval a pak se začal smát,protočila jsem očima.

'Myslím,že budeme bez večeře.'Se smíchem pokroutil hlavou.

'Můžeš udělat palačinky.'Ušklíbla jsem se na něj,zachichotal se a naklonil se ke mně.Spojil naše rty v jedny,usmála jsem se mu na nich a dala své dlaně na jeho tváře,svými dlaněmi přikryl mé ruce.Lod' se s námi začala kývat,Justin se odemně odtáhl.Zakňučela jsem,byla jsem dooprady závislá na jeho rtech.Závislá na něm.Když vstal,spadl do vody.Doopravdy mě to rozesmálo,vynořil se.Jeho vlasy nebyly dokonalé postavené ale mokré.Nebudu vám lhát vypadal jako zmoklá slepice,zakousla jsem se do rtů abych zakryla svůj smích.Vylezl zpátky a naštvaně pádloval,když zastavil na břehu,pomohl mi na nohy.Potichu jsem se smála,vypadal roztomile.Nasedli jsme do auta,když jsme zastavili byl pořád ticho.Bylo to takové příjemné ticho ale můj smích to ticho přerušil.Otočil se ke mě a nechápavě skrčil obočí,chytla jsem se za břicho,které mě bolelo ze smíchu.Ušklíbl se na mě a začal ke mně přitupovat mé oči se rozšířily když mě objal.

'Justine.'Zastonala jsem,ted' jsem smrděla i já jako kapr.

'Nesnáším Tě.'Zamumlala jsem a snažila se ho odstrčit.

'Nelži sama sobě.Miluješ mě aspoň z poloviny jako já Tebe.'Ztuhla jsem.

My Arrogant professorKde žijí příběhy. Začni objevovat