Obudziłam się, spakowałam i zrobiłam wszystko to co codziennie robię. Wyszłam z domu kierując się w stronę szkoły. Każdy szedł z koszyczkiem w stronę kościoła. O co chodziło? Czyżbym coś ominęła? Gdy byłam nie daleko szkoły zobaczyłam Claudie która również szła z koszyczkiem. Podbiegłam do niej:
-Hej Claudia. Co dziś za święto?
-Wielka Sobota, jutro przecież Wielkanoc. A tak na marginesie wesołej Wielkanocy.
-Dziękuje i nawzajem. Ej, to idziemy we dwie do kościoła? Może pomożesz mi z koszyczkiem? Matki przecież u mnie nie ma.
-Okej- wróciłam się do domu. Claudia pomogła mi z koszyczkiem, wyszłyśmy i udałyśmy się do kościoła. Szybko to minęło. Wracając ciągle rozmawiałyśmy i jeszcze raz złożyłyśmy sobie życzenia.
Weszłam do domu, postawiłam koszyczek na stole, sięgnęłam po telefon i zadzwoniłam do mamy:
-Mamo, kiedy ty wrócisz?
-Jutro. Zdążę jeszcze nam przygotować wszystko na Wielkanoc. A ty poświęciłaś koszyczek?
-Tak. Claudia mi z tym pomogła.
-Ooo, no to dobrze. A więc do zobaczenia.
-Pa- rozłączyłam się.
Chciałam spędzić Wielkanoc z Jeffem, ale jak matka wraca to nie mogę. Najwyżej wieczorem przyjdę do niego. Muszę coś fajnego kupić. Haha, już chyba wiem co. Jeff powinien być zadowolony z tego. Uśmiechnęłam się sama do siebie i poszłam kupić to co chciałam. Gdy już to kupiłam, wróciłam do domu, usiadłam przed telewizor i siedziałam przed nim jakieś bite 5 godzin. Zrobiło się ciemno, a mój tyłek odmawiał mi już posłuszeństwa. Wykąpałam się, ubrałam w piżamę i poszłam spać.
---------------------------------------------------------
Taki rozdział z okazji Wielkanocy :33
Tak poza tym ŻYCZĘ WAM WESOŁEGO JAJECZKA ;)
Jak myślice: Co kupi Lucy dla Jeffa? ;D
Licze na pozytywne komentarze c:
Dziękuje za tak dużą ilość osób, za polubienia i komentarze. Jesteście WIELCY!
Oby tak dalej :33
CZYTASZ
Go to sleep...
Roman d'amourHej. Mam na imię Lucy, jestem szesnastoletnią dziewczyną. Mieszkam tylko z matką, gdyż mój ojciec zostawił nas z nie wyjaśnionych przyczyn. Ogólnie czasami jeżdżę do niego, ale jeśli pytam o tą jego wyprowadzkę to nie odpowiada. Od 12 roku życia, za...