Teljesen elöntött a forróság, ahogy még utoljára a kulcsot is elfordította a zárban, közben egyenesen a szemeimbe nézett, olyan komoly tekintettel, hogy már majdnem megmosolyogtatott vele. Most... Nem tudtam mi járt a fejében. Mármint még a bárt is bezárta, hogy ne zavarhasson meg minket senki. Akaratom ellenére is éreztem, hogy megfeszült az alhasam, így kicsit kivörösödve pillantottam félre, odasétáltam a legközelebbi székhez, kihúztam azt az asztaltól, majd kényelmesen leültem rá. Eddig csak fantáziálgattam róla, hogy milyen lehet, amikor öltáncot ad, így nem is tűnt valóságosnak, ahogy alsó ajkát beharapva közelített meg engem. Igyekeztem nem kimutatni, hogy mennyire izgatott voltam, így csak egy halvány mosollyal követtem őt végig szemeimmel. Hát... Ez izgalmas lesz.
Pont egy ideillő dal indult el a lejátszóban, így minden adott volt ahhoz, hogy kinyírjon engem a szexiségével. Csak remélni tudtam, hogy hű lesz a vadócka névhez. Már csak arra elködösültek a szemeim, ahogy annyira közel lépett hozzám, hogy lábai az enyémhez nyomódtak, ezután lassan ereszkedett bele az ölembe, velem szemben, stabilan, szép testtartással ült a combjaimon. Édes istenem... Még nem tudtam pontosan, mit is készül tenni velem, de már csak attól majd' megőrültem, hogy nyomást gyakorolt rám. Hát még ha közelebb kerül az ágyékomhoz... Egyértelműen zavarban volt, egy hatalmasat szusszant, kipirosodott arccal nyúlt hátra, egyetlen határozott mozdulattal oldotta ki a derekánál megkötött köténykét, majd egyszerűen hagyta azt leesni a földre. A következő pillanatban lazán átkarolta a nyakamat, én pedig hevesen dobogó szívvel néztem szemeibe. Most... Másképp csillogtak. Szinte látszott rajta, hogy másodpercek kérdése, és Kihyunból Vadócka lesz hivatalosan is.
- Ilyenkor... Hozzád szabad érni? - kérdeztem rá halkan mormolva, miközben kezeimet már rá is készítettem, hogy amennyiben beleegyezik, derekára foghassak. Ez az egész helyzet már elképesztően túlfűtött volt, pedig még nem is kezdte el igazán.
Nem válaszolt szavakkal, csak csuklóimra fogva irányította kezeimet vaskos combjaira, közben pedig annyira közel bújt hozzám, hogy minden egyes levegővételét éreztem a fülemnél. Hirtelen kiszáradt ajkaimat megnyalva simítottam végig ezen a területen most már magamtól, ahogy pedig megéreztem a bőrszíjakat, egy elégedett vigyorral markoltam rá combjaira. Talán jobb is volt így, hogy nem a „színpadi" szettjét viselte, mert akkor lehet, hogy a harisnyája nem lenne ép állapotban az exkluzív öltáncom után.
- Hyunwoo... - sóhajtott a fülembe, teljesen váratlanul, így a hirtelen ért ingerre valósággal mozdultam egyet az alsónadrágomban. Basszus... Nem is tudom, hogy hogy gondoltam ezt az egészet. Kegyetlenül őrjítő volt minden másodperc, a testem pedig érthető okokból reagált is rá.
Mondani akartam neki valamit, de belém rekesztette a szót, ahogy halkan felnyüszítve a tarkómnál megmarkolta hajamat, másik kezével a nyakamat átkarolva kezdett olyan csípőmozgásba, hogy azt is elfelejtettem melyik bolygón vagyok. Készségesen tartottam őt derekára fogva, egészen addig, amíg előrébb nem csúszott combjaimon, merevedő férfiasságomhoz simulva. Éreztem, hogy kezeimben tartott kis teste megremegett az érzéstől, egy pillanatnyi szünet után ugyanolyan szenvedéllyel vonaglott rajtam, csak azzal a különbséggel, hogy egy az egyben ágyékomon végezte ezt a rohadtul ingerlő mozdulatsort, újra is újra. Már ott tartottam, hogy mindjárt bocsánatot kérek tőle, hisz olyan erős erekciót okozott nekem, hogy kezdtem zavarba jönni miatta, halkan nyögtem füle mellett, ahogy erőteljesebben dörzsölni kezdett ágyékával. Ahogy megéreztem, hogy ő sem nyugodt már, bedobbant a szívem. Azt mondta, pont a mai napon korábban, hogy neki ez az egész semleges, nem érez semmit... De most egyáltalán nem ez volt a helyzet. Ebben az eufórikus önkívületi állapotban fenekére markoltam, arcomat pedig vállgödrébe temettem, mivel... Nem akartam kínos helyzetbe hozni őt azzal, ha esetleg szabadjára engedném a hangomat. Ahogy megcsináltam ezt a cselekménysort, talpait letámasztva emelkedett feljebb egy kicsit, halk, sűrű sóhajokkal gombolta ki nadrágját, aztán visszaülve cirógatta végig nyakamat orrával. Nem bírtam tovább. Ez volt az utolsó csepp a pohárban. Halkan felmorranva nyúltam egyik kezemmel combja alá, így felnyomva őt az előző pozícióba, majd a másik kezemmel megragadtam vászonnadrágját, és amennyire csak tudtam így egykézzel, lejjebb rángattam a textilt addig, amíg ki nem látszottak a bőrszíjak. Istenem... Ez a test... Őszinte csodálattal néztem fel rá, ahogy megkapaszkodott a vállaimban, a hévtől kapkodta még a levegőt, kicsit össze is rezdült, ahogy egy lassabb tempóban cirógattam végig fenekét, majd combjait. Még nagyon nem végeztünk, de úgy gondoltam, hogy kicsit ösztönzöm a táncosomat, így egy pillanatra elemelkedve a széktől kivettem farzsebemből egy 100 dolláros bankjegyet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Beantown (Shownu x Kihyun Monsta X ff.)
FanficBoston. Egy amerikai metropolisz. Két koreai fiatal. Akik egy véletlennek köszönhetően egymásra találnak a tengerentúli messzeségben. Két fiatal. Az egyikük gazdag és tanult, a másikuk nem. Találkozásukkor a sorsuk összefonódott, ám szerelmük egy...