10.

56 3 0
                                    

Jeej! 150 reads alweer! Thx allemaal!
Love ya! Xx
---------------------------------------------

P.O.V. Cheryl

Toen de jongens weg waren werden we helemaal happy en hyper. "Omg ze waren allemaal zo cute!" Riep Denise. "En ze waren zo aardig! En ze denken niet awkward ofzo!" Reageerde ik blij. En zo hebben we nog een tijdje door zitten zwijmelen. Ik vind die Michael echt heel leuk, en Denise vind Calum wel leuk. En hij haar volgensmij ook. Je ziet wel een soort vonkje tussen hun. Okee dat klinkt echt heel stom in m'n hoofd. "En wat vind je van Calum dan? Je staarde de hele tijd naar hem." Vroeg ik een beetje plagend aan Denise. Ze begon te blozen en zei "hij is wel cute." "Wel cute? Volgensmij bind je hem wel meer dan alleen 'wel cute.'." Zei ik terwel ik haar een duwtje gaf. "Oke kap nou maar, of zal ik is beginnen over hoe je kwijlde van Michael?" Zei ze toen.

P.O.V. Denise

Toen ik over Michael begon werd Cheryl ineens verdacht stil. Ze vind die gast echt leuk! Het valt gewoon te erg op. Nou ja, voor mij dan, ik ken haar natuurlijk ook al heel lang. "Okee laten we dan maar een film gaan kijken." Zei ik maar. "The fault in our stars!" Schreeuwde Cheryl terwel ze wegrende om de film te halen.

In de tussentijd ben ik een bak zoete popcorn gemaakt en drinken ingedaan.
Toen de film was opgestart gingen we er goed voor zitten. Ik lag bij de ligkant van onze bank met een dekentje. Cheryl zat naast me ook met een dekentje, de popcorn bak stond tussen ons in en het drinken op de salontafel. We gingen helemaal op in de film maar ik voelde wel dat ik echt heel erg moe begon te worden. En niet veel later, tijdens het zielige stukje val ik in een diepe slaap. Ik zie nog wel mijn telefoon oplichte maar dat is dan ook het enigste.

P.O.V. Cheryl

We zijn net bij het zielige stuk waardoor ik tranen in me ogen heb gekregen. Ik hoorde telefoons trillen en oplichten, ik keek naar Denise die dus in slaap is gevallen. Haar telefoon ligt op haar schoot te trillen maar daar merkt ze natuurlijk weer niks van. Echt, als dat kind eenmaal slaapt slaapt ze ook heel vast.

Ik pak mijn telefoon om te kijken wie er zo aan het spammen zijn. Fijn, we zijn dus in een groep met de jongens gedropt. Haha.

Ash: Heey girls!

Mikey: he!

Luke: Hai

Cal: Hi, howyadoing?

Ik: Haha, heuj guys! Het gaat goed, hoe issie met jullie?

Mikey: Haha gaat goed hoor

Luke: me2! Alleen mijn zusje zit steeds mee te gluren op m'n telefoon :(

Ash: haha jammer joh Luke, met mij gaat het goed.

Cal: same!

Ik: Luke heb je een zusje?

Luke: ja, een hele irritante!

Ik: ah, bale man!

Ash: wanneer zullen we jullie Sydney laten zien?

Luke: jaa indd Cheryl

Ik: idc, ik weet nog niet wanneer onze school en lessen enz beginnen dus ik denk voorlopig nog niet :)

Mikey: misschien morgen?

Cal: Ja kan denk ik wel... Ash?... Luke?

Ik: ja morgen is prima wat mij betreft!

Ash: ja kan wel, lijkt me leuk!

Luke: jaa sure! Ash ga jij rijden in het busje?

Ik: ohh Denise heeft ook een rijbewijs alleen ik weet niet of die hier ook geld.

Ash: ja tuurlijk wil ik rijden! Ik denk wel dat hij hier ook geld maar moet je anders even opzoeken.

Ik: ja doe ik morgen wel even

Mikey: oke hoelaat?

Luke: 9 uur?

Ik: woow, ff rustig aan boy. Als je een hele dag met een zeikwijf met een rot humeur wil zitten, moet je dat vooral doen!

Cal: jij?

Ik: nee Denise, haha

Mikey: okee wat dacht je van 11 uur?

Ik: ik denk dat Denise je daar heel dankbaar voor zal zijn! Haha

Cal: over Denise gesproken, waar is ze?

Luke: ooeeh cal, bezorgd?

Cal: nee?

Ik: ohh, die slaapkop is in slaap gevallen tijdens de film

Mikey: make a piccc!

Ash: yeah! Welke film kijken jullie?

Ik: the fault in our stars, maar die is nu al afgelopen. *afbeelding*

Cal: aahhw cute!

Luke. Haha calum!

Ash: heeft ze haar hand nou in de bak popcorn? Hahahaha

Mikey: omg volgensmij wel

Ik: haha jaa, het is dat je het zei anders was het me helemaal niet opgevallen.

Mikey: maar 11uur bij jullie dus?

Ik: Jepp

P.O.V. Luke

Ik was de foto aan het bekijken toen Melissa ineens achter me opdook. (A/N Melissa dat meisje dat eerder in dit verhaal voor kwam, is luke's zusje.) "Melissa! Ga weg!" Zei ik terwel ik haar probeerde wegteduwen. "Wie was dat meisje? Ooeeh heb je een nieuw vriendinnetje? Of is ze zo'n ons night stand?" Ratelde ze achter elkaar aan. "Maaam! Luke is met een hoer naar...mmmffhh..." Ik kon nog net m'n hand voor haar mond doen voordat ze gaat zeggen wat ik denk dat ze wil gaan zeggen.

"Wat is er?" Vraagt me moeder vanuit de keuken. "Ooh niks hoor! Loos alarm!" Riep ik terug. Ik kijk Melissa asn en fluister "kan je weer normaal doen?" Ze knikt en ik doe langzaam mijn hand van haar mond af. Bah! Ze heeft aan mij hand gelikt. Na nog even geaapt te hebben, besluit ik om me te gaan douchen en daarna maar naar bed. Ik verander nog even snel mijn wachtwoord want je weet het maar nooit met Melissa. Ik laat mijn telefoon verder voor wat het is en ga douchen.

P.O.V. Melissa

Toen ik bij Kirsten was kon ik haar ouders niet overhalen om te blijven, wel dat ze nog een paar weken langer blijven. De precieze vertrekdatum is nog niet bekend. Ik zit nu beneden mijn grote broer Luke te irriteren, echt ik kijk even 2 seconden op zijn telefoon en hij begint meteen te zeuren. Deze keer zit hij naar een foto van een meisje te kijken, zou dat zijn vriendin zijn? Ik vraag het hem maar ik krijg meteen een snauw en een duw. Oke... Hun uiterlijken passen ook niet echt bij elkaar. Ik roep mijn moeder er nog bij om verder te klieren maar dat word ook al snel afgekapt. Ik ga maar naar boven en een beetje muziek luisteren.

Addicted to you! (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu