De volgende dag alweer!
P.O.V. Denise
*DROOM*
Ik lig op het strand van een onbewoond eiland. Huh? Hoe kom ik hier nou weer? Ik roep heel hard hallo?! Is daar iemand? Maar ik krijg geen antwoord. Nou, fijn hoor denk ik terwel ik me omdraai. Ik zie een heel groot oerwoud met veel van die tropische planten en bomen enzo. Ik loop een pad door het oerwoud heen en hoor allerlei vogels fluiten en vlinders vliegen om me heen. Als ik bij het einde van het pad ben kom ik bij een waterval terecht. Alleen er is iets geks met die waterfal, daarvoor in het meertje dreift een heel groot podium. Hoe vet! Ik wil verder lopen maar stop omdat ik allemaal krijsende apen geluiden hoor. Vanuit de bomen komen ineens 10tallen apen te voorschijn. Ze hebben een bassgitaar bij zich die in mijn handen word gedrukt. Ik word naar het podium begeleid en zie daar mijn vriendin ook met een gitaar achter de microfoon staan en nog een ander meisje achter de drums zitten op het drumstel staat met tape 'mel xx' misschien is het een afkorting van melissa? Hoedan ook, die drumchick begint te spelen en even later hoor je cheryl zingen. Ze is echt goed! Mijn vingers gaan vanzelf over de snaren en spelen het ene akkoord na het andere. Het voelde wel een beetje als.. Magie? Ineens word ik lomp opzij geduwd door zo'n aap, ik val in het water en val op iets heen hards! En dan nog iets hards, en dan nog iets.
*EINDE DROOM*
Langzaam open ik mijn ogen en kom terug tot de realiteit. Fijn. Ik lig dus onderaan de trap.
(a/n: de drumster uit de droom is inderdaad luke's zusje melissa.
Bij dat droom gedoe moet je de videoclip van fall out boy~thnx fr th mmrs in je achterhoofd houden.)
P.O.V. Cheryl
Ik was al best vroeg wakker dus ik besloot even iets op te ruimen in het huis, stofzuiger erdoorheen, dweilen, afstoffen , vaatwasser inruimen en aanzetten.
Toen hoorde ik allemaal gebonk en daarna een kreun. Ik keek de hal in en zag dat Denise beneden lag met haar deken. Ik lachte me kapoy en zei: "heb je weer slaap gewandeld?" ik kreeg een chagrijnige blik terug. "de jongens komen ook over een half uur. Ik wou je eigenlijk zo wakker maken maar dat hoeft nu dus niet meer." Giegelde ik nu nog steeds. "hhmmppff" kreeg ik terug als antwoord en ze verdween weer naar boven.
P.O.V. Ashton
Ik heb al eerder bij luke's huis afgesproken omdat hij het ergens over wil hebben, ik ben echt benieuwd wat. Ik pak mijn telefoon, jas en sleutels. Ik geef mijn moeder nog snel een kus en Lauren en Harry een knuffel voordat ik ga. (Lauren is mijn zusje, en Harry is mijn broertje.)
Ik stop bij Luke zijn huis en bel aan. Liz, de moeder van Luke doet open. "hee Ashton!" zegd ze blij tewel ze me in een knuffel trekt. "hallo Liz." zeg ik terwel ik haar terug knuffel. "ga maar naar boven, Luke zit op zijn kamer. Je weet de weg te vinden he? En als jullie iets nodig hebben kunnen jullie me altijd roepen." zegd Liz. Ik knik vriendelijk en loop door, als ik langs de woonkamer kom zwaai ik nog naar Jack&Ben, de oudere broers van Luke. Ze zwaaien blij terug. Ik loop de trap op maar bots tegen iets op. Ik kijk omhoog en zie dat het Melissa is. "hee Irwin!" zegd ze blij terwel ze van haar telefoon opkijkt. "hee Hemmings!" antwoord ik terug. " je weet ik vind het niet leuk als je dat zegd, het is al erg genoeg dat ik familie van die losers ben." zegd ze lachend. "ja is goed, ik zie je straks wel weer. Bye Mel!" zei ik terwel ik verder liep de hal in. "bye!" Riep ze me nog na.
P.O.V. Luke
Ik hoor iemand kloppen op mijn deur. Ohh dat zal Ash wel zijn denk ik. Ik doe de deur open en zie inderdaad Ashton daar staan. "treed u binnen in dit wonderschoon paleisje" probeer ik zo shique mogenlijk te zeggen. Ashton begint te lachen en gaat op mijn bed zitten. "nou, wat was er zo bijzonder dat je me eerder heb laten komen? Vroeg hij me terwel hij me strak aankijkt.
"Nou, het is niet echt een big deal ofzo maar viel je iets op tussen Michael en Cheryl?" vroeg ik aan hem. "euhm.. Michael keek veel naar haar. Verder is me niet echt iets opgevallen, maar ik lette daar natuurlijk ook niet echt op." antwoorde hij. "en tussen Calum en Denise?" vroeg ik toen weer. Ashton keek me met een verwarde blik aan dus ik zei maar, "ik ga dokter love spelen!" "Ohh je gaat ze proberen te koppelen!" Roept Ashton blij. "Ja, en jij moet me daarbij helpen" antwoord ik.
P.O.V. Ashton
Luke zei dat ik hem moest helpen met koppelen, nou dat zou vast goed gaan. Hahaha. Ik kan echt heel goed op de jongens inpraten maar ik denk dat ik die meiden toch maar aan Luke overlaat.
Waarom denkt Luke eigenlijk dat we ze kunnen koppelen? We hebben ze pas een keer gezien. Straks als we weer met ze gaan afspreken zal ik er wel extra goed op letten.
Ik werd uit mijn gedachtes gehaald door de deurbel. Dat waren dus waarschijnlijk Michael en Calum, die kwamen op de fiets naar Luke's huis en dan gaan we zo met mijn auto naar Cheryl&Denise toe. "Ik ga wel! Dat zijn vast Calum&Michael." Zei Luke terwel die de trap afstormde. Hij liet mij achter in zijn kamer, die eigenlijk best cool is. Een computer met 2 schermen, geen idee waarom 2. Een groot 2persoonsbed, er hangen op de schuinaflopende dak allemaal band posters, en op de wand hangen 3 gitaren. 2 acoustische en 1 elektrische. Verder nog gewone jongensspullen enz.
Ik schrik weer op uit mijn gedachtes door een deur die open zwaait, Michael komt binnen lopen met achter zich aanlopen Luke en Calum. Luke gaat zitten in zijn bureaustoel, Calum ploft neer in een zitzak en Michael en ik zitten naast elkaar op Luke's bed. "Oke dus wat is het plan?" Vraagt Calum terwel hij in zijn handen wrijft. "Dude, zo lijk je net zo'n pedo die iets van plan is!" Lacht Michael. We lachen allemaal even mee, daarna zeg ik: "we kunnen een beetje door Sydney rondrijden zodat ze een beetje de stad kunnen zien?". "Jaa laten we dat maar doen!" Zegd Luke terwel hij opstaat en naar de deur loopt. "Kom we gaan, anders komen we ook nog is te laat." Michael rent naar het bureau en pakt mijn autosleutels die ik daar heb neergelegd. "Ik wil rijden! Ik wil rijden!" Schreeuwd hij terwel hij rondspringt als een kleine kleuter. "Nee Michael! Je mag nog niet eens rijden joh!" Zeg ik terwel ik de sleutels uit zijn handen gris. Hij trekt een pruillipje en kijkt me zielig aan met z'n pupyogen. Ik rol met mijn ogen en geef hem de sleutels terug. "Okee vooruit maar als je ons maar niet doodrijd of mijn auto beschadigd!" Zeg ik streng. "Jeej! Thx dude!" Zegd hij blij terwel hij me aanvliegt om te knuffelen. Ik stap net opzij waardoor hij op het bed valt. We moeten allemaal hartstikke hard lachen. "Ohh dit komt zo op twitter!" Zegd Calum lachend. "Heb je het gefilmd?" Vraag ik hem heel serieus. Hij knikt en is druk met zijn telefoon bezig. Even later voel ik mijn telefoon trillen in mijn kontzak maar ik neem niet de moeite om te kijken.
---------------------------------------------
Hee! Sorry voor het lange niet update!
Ik hoop dat jullie het niet te erg vinden. Het volgende hoofdstuk is alweer in de maak! HahahaIk zoek ook nog steeds een personage dus als je er zelf graag in wilt, of zelf een personage verzinnen kan natuurlijk ook!
Stay beautiful!
Xx
JE LEEST
Addicted to you! (ON HOLD)
FanfictionHee! Dit is mijn eerste boek op wattpad dus waarschijnlijk word het best wel slecht. Alvast sorry! Dit verhaal gaat dus over Cheryl en haar vriendin Denise. Ze emigreren naar Australië en nemen de boerderij van een gepensioneerde boer over. Alleen e...