P.O.V. Calum
We haden besloten om vanaf de dierentuin terug te lopen naar ons huis, ons huis was toch niet zo ver weg.
Toen we bij ons aankwamen zei luke: ''nou dit is dus het huis waar de jongens en ik leven.'' en hij showde vol trots huis, al zeg ik het zelf, het is best een groot huis. op de bovenverdieping heeft het 4 kamers, logeerkamer en 2 badkamers en natuurlijk een luik dat naar de zolder leid. op de benedenverdieping is een grote woonkamer en een keuken met eettafel, er is ook een soort barretje waar je dan aan kan zitten terwel je kan kijken hoe de ander aan het koken is. beneden is er ook weer een badkamer en een paar opbergruimte's, ook is er een kast met een trap erin die naar de kelder leid.
Ik werd uit mijn gedachtes gehaald door ashton die riep:''eey calum! blijf je daar staan of kom je ook nog binnen?'' Ik liep snel door naar de woonkamer en plofte naast Denise op een van de banken neer. ''Willen jullie misschien wat drinken?'' Vroeg Ashton toen. We zeiden allemaal wat we wilden hebben en Ashton liep de keuken in. ''Wacht! ik help wel even" Zei Denise terwel ze Ashton achterna liep.
Toen ze alle 2 weg waren kwam Luke naast me zitten en begon te praten. ''En? wat vind je nou eigenlijk van Denise?'' Vroeg die. ''Lukeeee! please, ik heb nu echt geen zin hierin.'' ''Rustig, ik hoef alleen maar 1 woord ofz te horen.'' Ik zuchte en draaide me om zodat ik Luke kon aankijken. ''ókee, ik vind haar wel oke. nu goed?'' Luke keek me met een glimlach aan en zei alleen simpel ''okay'' en ging weer op zijn eigenplek zitten.
net op dat moment kwamen Ashton en Denise weer binnen lopen met een dienblad met drinken en een paar koekjes.
P.O.V. Ashton
toen Denise me wou helpen met het drinken was ik wel blij want ik dacht aan het plan van Luke: Cheryl en Michael koppelen & Denise en Calum koppelen. Nu kan ik haar misschien kort uithoren over hoe ze over Calum denkt. laat ik maar meteen lekker met de deur in huis vallen. ''Denise? Mag ik iets vragen?'' ''Ja tuurlijk!'' zei ze zonder op tekijken van het glas waar ze net wat cola in deed. ''Hoe gaat het eigenlijk met Calum en jou?'' ik zag dat ze rood werd en ze zette de fles op het aanrecht en draaide zich naar me om. ''Hoezo?'' ''Nou omdat jullie elkaar overduidelijk leuk vinden!'' zei ik blij. ''Nee hij zou mij toch nooit leuk vinden.'' zei ze verlegen. ''ohh dus jij hem wel!'' Zei ik enthousiast. ''Omg! Ashton stop!" ''Oke, ik weet genoeg nu'' zei ik terwel ik een dienblad palte en er wat random koekjes op legde. ''Maar...wat ga je.. Ashton!'' zei ze stotterend en niet goed wetend want ze moet zeggen. ik pakte het dienblad op en liep weer richting de woonkamer. ''Nee ik weet genoeg.'' zei ik nog grinnikend.
ik liep de woonkamer in en zette het dienblad op de tafel en ging weer naast Luke zitten. het was wel een beetje heel stil toen we terug kwamen. ''Hee is er soms iets gebeurt ofz? jullie zijn nooit stil.'' Vroeg ik toen. ''N-nee, wat zou er aan de hand moeten zijn?'' antwoordde Calum. ik hoorde dat Luke aan het grinniken was, ik weet denk al waar ze het over hebben gehad. precies hetzelfde als ons. hahaha. ''Ik ben benieuwd wat Cheryl heeft.'' zei Luke. ''Ja ik ook, heeft ze dit vaker gehad?'' vroeg ik aan Denise zodat iedereen haar zou aankijken. Ik weet dat ze niet veel van aandacht houd en liever op de achtergrond blijft, dus ik plaag haar een beetje. ze gaf me een boze blik en zei toen: ''Nee, maar ze heeft wel veel last van haar rug soms.'' we hebben nog wat gepraat toen Calum ineens het idee had om te gaan zwemmen. De jongens en ik waren meteen helemaal enthousiast en rende naar het zwembad buiten. onderweg trokken we onze shirts uit en mobielen wegleggen enz. en toen sprongen we met zijn drieën het water in.
Denise was achter ons aan komen lopen en staat nu awkward aan de kant. ''hee kom er ook bij! het water is heerlijk!'' schreeuwde Calum naar haar. ''Ik heb geen zwemspullen bij me'' ''dan ga je in je shirt en ondergoed!'' antwoorde hij simpel. Ze dacht even na maar besloot het toen toch maar het doen.
P.O.V. Calum
Denise deed langzaam haar broek uit en ze zocht geen oogcontact met mij of een van de jongens. ik stapte uit het zwembad en liep op Denise af. ''W-wat doe je?'' vroeg ze bang. ik zette een gemene grijns op en tilde haar op. ''NEE! CALUM NIET DOEN! JE BENT HELEMAAL NAT WEETJE HOE FACKING KOUD DATbrtftdglm..'' Ze kon niet verder schreeuwen omdat haar al in het water had gegooid. ze kwam proestend boven en keek me boos aan. Ik hoorde de jongens heel gard lachen en zelf ging ik ook helemaal stuk.
Maar toen voelde ik dat Denise mijn hand en arm pakte en me het water in trok wat Luke & Ashton alleen nog maar meer aan het lachen maakte. "Okee die krijg je terug Van Houten!" Zei ik terwel ik op haar afzwom. Ze zwom weg en probeerde sneller te zijn dan mij, maar ik haalde haar toch in en pakte haar bij haar heupen vast. Ik gooide haar over mijn schouder en gooide haar een stukje verder het water in. Ze belandde bijna op Luke, maar die sprong nog net optijd weg. "Pas op met waar je je meiden heen gooit Hood!" Zei hij terwel hij me onderwater duwde. Ik kwam weer boven en Luke was helemaal aan het lachen. "Laten we een gevechtje in het water doen!" Zei Ashton blij. "Wat voor spelletje?" Vroeg Denise. Ashton keek Luke en mij even snel met een pedoface aan en zei toen: " ik weet niet hoe het officieel heet maar je hebt dan 2 tegen 2. De een gaat bij de ander op de nek zitten en dan proberen de bovenste elkaar uitteschakkelen door ze om ver te duwen in het water."
Wauw, heb je Ashton ook weer met z'n spelletjes. "Ik ga bij Calum!!" Schreeuwde Luke heel hard. "En ik bij Ashton!" Volgde Denise.P.O.V. Denise
Ik riep heel blij dat ik bij Ashton wou. Slim Denise! Je vindt Calum toch leuk? Dan had je moeten regelen dat je Bij hem kwam. Maar nee, daar ben je te dom voor! Ik sla mezelf tegen mijn hoofd om dat stomme stemmetje weg te krijgen. Ik heb nu al een paar keer dat als er iets gebeurt waarbij ik een beslissing moet maken, er een stem in mijn hoofd kom die alleen maar negatieve dingen over me zegt.
We zijn nu al een tijdje bezig en we hebben besloten om de rollen om te draaien. Ashton moet nu dus bij mij op mijn nek, nou dat gaat wat worden! Zie je het je al voor je? Ik grinnik even wat rare blikken van de andere oplevert.
"Okee daar gaan we! Op pizza! 0.....1....2....3...PIZZA! Schreeuwt Calum heel hard. Het is toch gelukt om Ashton op mijn nek te krijgen. (Wel met een beetje hulp, maar dat maakt even niks uit.) Ik voel echt al de heletijd iets tegen mijn hoofd. Ik bedenk me opeens iets en merk dat ik helemaal rood word. "Ashton is dat je dick?" Vraag ik hem lachend. "Bedoel je dit?" Hij wees precies de plek van dat iets aan. "Nee man! Tuurlijk is dat mijn dick niet! Dat is gewoon mijn been. Niks bijzonders." We willen weer verder klooten als we horen dat de voordeur open gaat, wie zouden dat nou weer kunnen zijn?
Hee guys! Sorry dat ik zo lang niet heb ge-update dus daarom dit wat langere hoofdstuk. 1450 woorden heeft het ongeveer. We hebben vandaag (14mei 2015) nog steeds niet onze tickets gekregen van tickettribune. We hopen echt heel erg dat ze nog binnenkort komen anders kunnen we niet naar het concert. Mijn 2 andere vriendinnen zijn er ook echt super depri om.
Als dit concert niet door gaat gaan we waarschijnlijk naar Fall Out Boy op 20 oktober. Ik hou echt van hun liedje thanks for the memories! En save rock and roll, centuries, immortals, irresestible, Uma Thurman, alone together, american beauty/american psycho en zo kan ik nog wel even doorgaan! Maar ik hoop dus dat we daar dan heen gaan. Natuurlijk 5SOS wel op nummer 1!
Laat het me weten als je ook op 20 mei naar 5SOS gaat!
Xx
JE LEEST
Addicted to you! (ON HOLD)
FanfictionHee! Dit is mijn eerste boek op wattpad dus waarschijnlijk word het best wel slecht. Alvast sorry! Dit verhaal gaat dus over Cheryl en haar vriendin Denise. Ze emigreren naar Australië en nemen de boerderij van een gepensioneerde boer over. Alleen e...