33

9 2 0
                                    


P.O.V. Denise

We kwamen aan in het centrum en parkeerde de auto ergens. We liepen het eerste beste winkeltje in dat we konden vinden, het was een lingerieshop dus we keerde weer om en gingen opzoek naar een kledingwinkel.

Na 5 minuten hadden we er een gevonden. Eentje met in elke hoek een eigen stijl. We liepen een beetje rond te neuzen en na een kwartiertje liepen we naar de pakhokjes met ieder een bergje kleding.

Na verschillende outfits hadden we d'r eindelijk alle2 iets gevonden.
(Links op de foto is Cheryl's outfit, en rechts is Denise's outfit.)

Ze waren naar huis gegaan om zich klaar te maken, nadat ze iets gegeten haden. "Lijk ik hierin niet superdik?" Vroeg ik aan Cheryl. "Nee joh! Dat valt best mee. En mijn benen dan? Ziet het er wel uit? Omdat ze nogal dik zijn.?" Antwoordde ze. "Agh shut up joh! Jou benemen zijn net van die Chinese stokjes." Antwoordde ik terwel ik erg geconcentreerd was om mijn eyeliner mooi te krijgen. Ze keek me aan met zo'n 'are you Facking serious?' Bilk. "Das wel een beetje heel overtreden.." Zei ze met sass. "Ja okee maar je benen zijn  absoluut niet te dik, ik denk dat echt veel meiden 'onder andere ik' er jaloers op zouden zijn." Ze bedankte me en begon naast me haar lange bruin, zwarte haar te krullen. Ik was erg blij want het is mijn gelukt om mijn eyeliner niet te verkloten. Even recht qua hoogte, ongeveer hetzelfde tdikte, en al zeg ik het zelf, het zijn echt killerwings geworden. Ik was al helemaal klaar alleen Cheryl was nog niet klaar met haar haar, ik zag de schoenen aan die ze dus blijkbaar aan zou doen. "Ga je echt die schoenen aandoen?" "Ja? Is er iets mis mee dan?" "Nou ze zijn echt super mooi alleen denk je echt dat ja daar de hele avond op kan lopen?" " ja tuurlijk wel! Ik kan ook staan en zitten steeds afwisselen enz. Kont wel goed!" "Oke, zolang je maar niet op mijn tenen gaat staan." Zei ik toen tot slot.

Melissa zei dat we beter een half uurtje na de normale tijd konden komen, anders was de sfeer er nog niet zo in en was de aandacht echt vol op ons. Omdat we de 'nieuwe' waren. Ik pakte snel mijn tasje en gooide er alles in wat we misschien nodig zouden moeten hebben; beetje geld, sleutels, parfum, kauwgom, telefoon, oplader, make-up...... Ja volgensmij zit alles erin.

Terwel Cheryl het huis op slot deed had ik de auto al opgestart en konden we zo wegrijden. Opweg naar het huis van Melissa.

P.O.V. Cheryl

Nadat we de auto ergens verderop geparkeerd haden liepen we richting het huis. Al luide muziek en het geschreeuw van mensen was te horen. We liepen de al openstaande voordeur in, een lucht van zweet en drank drong meteen je neus binnen. Ik het midden van de woonkamer was een kleine dansvloer geplaatst, die al helemaal vol stond met geile jongens die tegen meiden probeerde te schuren. Het zag er wel grappig uit.

We gingen een beetje rondlopen om te kijken of we iemand zagen. Al gauw zagen we Melissa bij het drinken staan, ze gebaarde dat we haar kant op moesten komen. "Hee top dat jullie er ook zijn! Willen jullie wat drinken?" "Wat heb je je allemaal wel niet in huis gehaald?" Vroeg ik terwijl ik naar alle verschillende flessen keek, de meeste al half leeg. "Bijna alles wat er maar te krijgen valt, mijn ouders zijn daar gelukkig niet zo moeilijk in." Ze keek Denise en mij afwachtend aan. "Veras me maar" zei Denise en ik knikte instemmend mee. "Hier hebben jullie iets om een beetje mee opgang te komen, dronken jongen houden van dronken meiden!" Zei ze nog voordat ze weer wegliep. We besloten om naar buiten te lopen.

Buiten knalde ik al snel tegen iemand aan "Ohh shit, sorry!" Zei ik snel. "Cheryl? Wat die jij hier dan?" Ik keek omhoog en keek in de hazelkleurige ogen van Ashton. "Ja, Melissa heeft me uitgenodigd, samen met Denise." "Welke Melissa?"vroeg Luke, de andere jongens waren er nu ook bij komen staan. Ik keek even rond en zag haar ergers in een hoekje bij 2 andere staan, dus wees ik haar aan "haar". Luke volgende mijn vinger. "Wtf!" Was zijn reactie. "Ja wat is er?" Vroeg Denise die er net ook aan kwam. "Die Melissa is mijn zusje!" Antwoorde hij. Whaaat? Hoe kan dat nou weer? Ik snap het niet, hoe kunnen Luke en Melissa broer en zus zijn, zonder dat we iets gemerkt hadden. "Dus jullie zijn de voetbalchicks waar ze het over had?" Vroeg Calum. "Noemt ze ons zo dan?" Vrieg ik. "Nee, Luke noemt jullie zo." Antwoordde Michael. Iedereen moest helemaal lachen.

"Hee willen jullie misschien nog wat drinken?" Vroeg Luke aan ons. 'Jaa sure' antwoordde we bijna gelijk waardoor de jongens moesten lachen. Melissa hebben we verder de avond niet gezien want die was de heletijd bij haar vrienden van school. Met de jongens hebben we nog flink wat gedronken, en we zijn allemaal ook erg dronken. Ashton natuurlijk niet want hij moest rijden, Cheryl en ik hadden daar weer niet aan gedacht dus bood Ashton aan om ons ook naar huis te brengen. Zo straalbezopen als we nu zijn zou dat niet goed gaan. Ashton kreeg ineens hele erge buikpijn waardoor we dus eerder weggingen.

"ASHIIEEE! Lukt het wal om nog goes te rijden?" Vroeg ik. "Jaa hoor!" Antwoorde hij fake blij terug. We reden naar het huis van Ashton, aan gezien die het dichte bij is. 'Hee guys vinden jullie het erg om verder te lopen? Het gaat echt niet meer, ik moet zo denk ik eerst boven de pot hangen. Zorg er wel voor dat de girls als eerst en veilig thuis komen oke?' Ashton keek vooral Luke aan, omdat die niet echt heel erg dronken was, meer iets aangeschoten.

P.O.V. Denise

We liepen een stuk vooruit, weg van Ashton's huis. Ik heb maar een paar dingen meegekregen en dat waren, lopen, huis, meiden en Luke. Ik snap er niet veel van maar ik kijk wel waar ik uit kom. Luke bleef ineens stilslaan waardoor iedereen tegen hem opbotste. 'Hee ik heb een idee.' Begon hij. 'Vertel maar LukiePukkie' Luke rolde zijn ogen en sloeg michaels hand weg van zijn wang. 'nou, de meiden wonen helemaal aan de andere kant van de stad, en om te lopen is dat echt heel ver, dus ik dacht van misschien kunnen ze bij 1 van ons blijven?' 'OMG LUKKIE!! Dat is zooooooo'n groed idee.' Zei Calum terwel hij hem blij omhelsde. 'Bij mij word het moeilijk.. Ik heb m'n ouders en broers thuis zitten.' Antwoorde hij terwel hij Calum wegduwde. 'We kunnen best zelf naar huis lopen LUKE!! We Zijn heen kleine meisjes meer.' Zei Cheryl half schreeuwend. 'Cal, Mikey, breng ze asjeblieft veilig thuis' Calum en Michael knikte erg enthousiast en knuffelde Luke.' 'OEEHH LUKE JE KRIJGT EEN MALUM KNUFFEL!' Schreeuwde Cheryl. 'Een wat?' Vroeg hij. 'Een knuffel van Michael en Calum, hun namen door elkaar is Malum.' Legde ze uit. 'Jullie zijn gek.' En met dat liep Luke naar zijn achtertuin en verdween.

Ondertussen voelde ik me al weer een heel stuk minder dronken, 'nu is het just the 4 of us' zei Calum terwel hij bijna de weg opliep. Ik rende naar hem toe en trok hem snel weg. De auto toeterde hard waardoor Michael en Cheryl schrokken en reed toen verder. 'Hee waar was dat nou voor?' 'Anders was je nu zo plat als een pannenkoek Calum.' Antwoorde ik. 'Ik hou van pannenkoeken! Kunnen we er 1 gaan halen?' Vroeg Michael die zich omdraaide. 'Nee man tuurlijk niet!' Schreeuwde Calum. 'Guys please, niet zo schreeuwen.' 'IK HEB EEN OPLOS BEDACHT!' Zei Cheryl blij. "Omg!! Whathaaaaan?" Zei Michael. "Ik ga gwn met jou mee (ze sprong in Michaels armen waardoor ik een beetje moest lachen) en Denise gaat met Calum mee!" Ik keek Calum aan en moest een beetje blozen. "Dat is echt wel een cute idee!" Zei Calum erg enthousiast. 'Nou dan is dat duidelijk, dikke doei!!' Zei Michael terwel hij wegliep met Cheryl in zijn armen. "Nou lekker dan" mompelde ik. "Huh zei je wat?" "Nee laat maar, kunnen we eigenlijk wel naar jou huis?" Vroeg ik. "Jaa, ik ben home alone. Volg mij maar."

Ik volgde Calum en pakte zijn hand vast. Hij schrok een beetje. "Wat doe je?" "Ik ben beetje bang in het donker." Hij keek me aan en liet me hand los. Ik was even bang dat hij het niet oke vond en me een loser vind ofz, maar hij sloeg zijn arm om mijn schouders en drukte Md tegen hem aan. Ik had het meteen een stuk warmer.

Addicted to you! (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu