17.

30 3 0
                                    

P.O.V. Michael

"Hee laten we een wedstrijdje doen wie het snelst bij de auto is!" Zei Ashton enthousiast. "Ja! Laten we dat doen!" Reageerde Calum er bij op. "Okee iedereen achter deze lijn en dan gaan we op 3!" Legde Ashton uit. Iedereen ging klaar staan en Ashton telde af. "1...2....3....GOO!!" En daarbij rende iedereen op zijn snelst naar de auto. Ik keek even achterom en zag de meiden samen achteraan rennen. Ik keek toen snel weer naar voren omdat ik bijna tegen een paaltje rende. Toen de jongens en ik bij de auto waren draaide ik me als eerst om, en zag Cheryl net vallen over een steen. Denise knielde meteen naast haar neer en ze schreeuwde heel hard 'auw!!'. Ik rende er snel naar heen met de jongens achter mij aan.

"Omg Cheryl gaat het?!" Hoorde ik Denise zeggen. Cheryl had ondertussen ook tranen in haar ogen staan, ik denk haast wel van de pijn. Ja duh! Michael denk ff na! Ik vraag snel aan haar waar ze zo erg pijn heeft. "Aahh! Mijn Enkel doet zoveel pijn!" Krijg ik als antwoord. Ik tilde haar voorzichtig op in bridestyle en riep: "ze moet naar de dokter!" "Hier neem de auto maar. Wij pakken wel de bus ofz." Zei Ashton terwel hij de deur open hield zodat ik Cheryl op de bijrijdersstoel kon zetten. "Thanks Ash!" Zei ik en gaf hem een brohug. Ik stap achter het stuur en rij zo snel mogelijk naar het ziekenhuis. Ik ben eigenlijk gezakt voor mijn rijbewijs maar dat was alleen vanwege de theorie, mijn praktijk was gewoon goed.

"Heb je nog veel pijn?" Vraag ik onder het rijden door aan Cheryl. "Jaa het doet echt heel erg pijn maar ik zeg me tanden nog wel ff tegen elkaar." Antwoord ze.

Na nog 10 minuutjes gereden te hebben zijn we er eindelijk. Ik hielp Cheryl uit de auto en vroeg of ik een rolstoel voor haar zou halen ofz, maar ze had er genoeg aan om op mij te mogen leunen. Ze legde haar arm om mijn rug heen en ik legde mij arm om haar schouder en drukte haar dicht tegen me aan. Ik wil niet dat ze valt ofz, dan krijgt ze nog meer pijn. Dat wil ik niet.

Toen we eenmaal binnen waten vroeg de vrouw aan de balie allerlei gegevens van Cheryl en of het een ernstig geval was of dat we even konden wachten. Aangezien Cheryl zei dat ze wel even kon wachten gingen we naar de wachtkamer. "Hoe is de pijn nu?" Vroeg ik aan haar. "Nog steeds veel pijn en ik kan er haast geen druk op zetten, dat doet echt tering veel pijn." Antwoorde ze. Het was even stil, maar toen begon ze weer te praten. "Denk je dat het iets ergs is?" Vroeg ze met een klein beetje angst in haar ogen. "Het komt allemaal wel goed." Ik wou een kus op haar wang doen om haar te kalmeren, maar ze draaide net haar hoofd weg omdat ze werd geroepen door een arts. "Ik help je wel even." Zei ik terwel ik haar hielp opstaan en naar de kamer brengen. Ik zette haar neer in de stoel en zei dat ik wel buiten wachtte.

Na ongeveer een half uurtje/drie kwartier ging de deur open en kwam Cheryl eruit lopen met krukken. Ik stond meteen op en liep naar haar toe. "Wat heb je? Waarom loop je op krukken?" Vroeg ik geschrokt. "Meneer rustig maar, ze heeft alleen een verzwikte enkel, ze moet heel veel rust houden en gaat enkel zo veel mogenlijk hoog houden. Maar dat heb ik haar zelf net ook allemaal al verteld." Legde hij uit. "Dankuwel dokter" zei Cheryl snel en krukte weg. "Ja dankuwel." Zei ik nog snel en liep haar snel achterna. "Hee vanwaar ineens die haast?" "Die dokter was echt een viespeuk! Ik zag hem gewoon een paar keer over naar mijn borsten kijken!" Zei ze boos terwel ik de autodeur voor haar open hield. Wat wil ze dat ik hierop zeg? "J-ja dat is inderdaad vervelend." Zei ik toen maar. Ooh, dat was wel een hele rare kut opmerking! Goed gedaan Michael!
Ik voelde dat ik een beetje rood werd door mijn domme opmerking. "Haha het is al goed hoor! Ik snap dat je niet goed weet hoe daar op moet reageren." Zei Cheryl weer lachend. Huh? Ze was net toch nog boos? Waar kont die blijheid ineens vandaan? Meiden zijn zo ingewikkeld! Ik zette de radio aan en er kwam een liedje van Fall Out Boy op, Centuries. Ik hou echt van die nummer! Cheryl blijkbaar ook want ze zong de songtekst zachtjes mee. "Hou je ban Fall Out Boy?" Vroeg ik blij. "Jaa best wel eigenlijk." zei ze verlegen. Zeker bang dat ik dat raar vindt ofz. "Ik ook! Goed bezig!" Zei ik maar om haar wat meer confortabeler te laten voelen. "Van welke band hou je nog meer? Vroeg ik toen. Ik kreeg een hele waslijst met bands naar me hoofd gegooid. Toen vroeg ze hetzelfde aan mij. "Euhm.. Metallica, Blink-182, green day, en dat soort stuff weet je wel." Ik zag dat Cheryl een knikje gaf. "Weetje wat wat raar is?" Vroeg ze toen. Ik gaf een korte 'hmmm' zonder mijn ogen can de weg te houden. We moeten nu geen ongelukken krijgen. "Ik ken je pas een paar dagen naar het voelt echt al veel langer." Aahhw zo schattig! Dat heb ik dus ook bij haar! "Haha, ja! Dat heb ik ook eigenlijk" zei ik blij terug. We kwamen aan bij het huis van Luke, Calum, Ashton en mij. We wonen samen ja, het is altijd hartstikke gezellig! Ik zag dat iedereen buiten vrolijk aan het zwemmen was. Ze hadden helemaal niet door dat we weer terug waren. Daarom vroeg ik of Cheryl ook wou zwemmen, Calum heeft hier vast nog wel ergens een bikini van Mali liggen. Maar ze wou niet. Dus toen gingen we maar even gta spelen. Ik haalde een kussentje voor onder Cheryl's voet die we op de salon fafel hebben gelegd. Ik heb voor ons 2en nog drinken in gedaan en ging toen naadt haar zitten.

---------------------------------------------
Hee! Wauwie!
320 reads en 26 stemmen! Onwijs veel bedankt voor iedereen die mijn verhaal wil lezen.

Addicted to you! (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu