22.

23 3 0
                                    

P.O.V. Denise

"Euhm mevrouw? U zit nu niet op de peuterschool." Lachte een best wel leuke jongen. Hij had blond haar, het oude haar van Justin Bieber en donkere ogen. "Ohh gosh dat is waar ook sorry meiden! Stel jullie maar even voor!" Zei ze terwel ze haar hand op Cheryl haar rug lag.

"Okee lieverds wat zijn jullie namen?" Vroeg ze terwel ze een grote, hartverwarmende glimlach opzette.
"Dit is Cheryl en ik ben Denise" antwoorde ik. "Okee als nou eens beginnen bij jou Cheryl, dan doen we daarna jou." "zoals wat?" Vroeg Cheryl. "Ohh bijvoorbeeld hobby's, welke muzieksmaak, waar je vandaan komt, familie." Antwoorde ze.

"Okee nou.. Ik ben Cheryl Verbeek en kom uit nederland. Ik hou heel erg van bands, en dan niet bands zoals One Direction, B-brave of Mainstreet ofz maar meer punk-rockbands. Verder speel ik gitaar en zing een beetje." Vertelde Cheryl. Toen ze dat van 1D zei zag wel een paar blikken van meiden veranderen. "Wie zijn B-brave en Mainstreet?" Vroeg een meisje met overduidelijk te veel make-up op. "Dat zijn 2 Nederlandse boybands.." "Ohh kunnen we ze horen?" Vroeg weer een ander meisje. "Straks als we klaar zijn kan dat wel even, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd. Zingen ze alleen Nederlands?" Zei mevrouw Smith. "Nou Mainstreet doet half Nederlands half Engels en B-brave doet volgensmij Nederlands, Engels en door elkaar." Antwoorde Cheryl weer. "Okee dan is het nu jou beurt Denise" zei mevrouw Smith weer met een glimlach. Echwaar, hoe kan je zo lang blij blijven. "Okee.. Nou ik euhm.. Ben Denise van Houten en ik kom ook uit Nederland. Ik hou ook erg van bands, vooral Metallica, Fall Out Boy, All Time Low & Guns N Rosés. Ik heb in Nederland nog mijn ouders, oma's, oom en broertje wonen." Zei Ik verlegen. Ik hou er nooit echt van als alle aandacht op mij gericht is.

"Okee ik kan begrijpen dat jullie nog niet zoveel los willen laten.. Ik zie dat er geen plekjes naast elkaar meer vrij zijn dus Cheryl ga jij maar naast Casey zitten en Denise jij naast Miranda. "Okee en wie zijn dat?" Vroeg Cheryl wat ongemakkelijk. Casey is die jongen met het zwarte haar een beetje achterin." Ze wees met haar vinger naar een jongen die echt een cutie face had. Hij zat voor Luke en Calum die enkel alleen maar konden grijnsen en moeite doen om niet in lachen uit te barsten. "En Miranda is dat meisje met het blonde halflange haar en bandana. Vervolgde ze en wees naar een meisje in de middelste rij naast Cheryl, er zat alleen nog een gangpad tussen. We keken elkaar even zielig aan en liepen toen naar de aangewezen plekken.

"Hee" verluisterde het meisje. "Ik ben Miranda mag ik vragen waarom je hiernaartoe verhuisd bent?" "Euhm.. Ja hoor, nou het was altijd al een grote droom van Cheryl en mij geweest, en we hadden het gewoon helemaal gehad in Nederland." Legde ik uit. "Ohh ik hoorde dat ze daar hele mooie grachtjes hadden en hele mooie huisjes enz" "misschien in Amsterdam ja, maar in het dorpje waar ik vandaan kom niet." Glimlachte ik. Zo hebben we nog een hele tijd doorgekletst tot op een gegeven moment de bel ging.

P.O.V. Cheryl

Ik liep naar de 'casey' gast toe die me meteen verwelkomde met een glimlach. Hee ik ben Casey, maar dat heb je vast al wel gehoord net." Hij wou mij een knuffel geven maar ik keek hem raar aan. "Ohh in Australie is het een gewoonte dat je iedereen een knuffel geeft, dus kom hier!" En met die woorden trok hij me in een knuffel. Ik had zelf nog geen woord gezegd. "Leuke gewoonte's hebben jullie dan glimlachte/bloosde ik. "Wat voor een gewoontes hebben jullie in Nederland dan?" Vroeg hij me, en ik zag dat Luke en Calum ook meeluisterde met ons gesprek. "Euhm.. Bij een verjaardag, hoord het eigenlijk dat je iedereen die er is 3kussen moet geven op de wang. Het is net zoals een hand geven eigenlijk. En wij geven iedereen die we ontmoeten dus gewoon een hand." We praatte zo nog een tijdje door, tot opeens de bel gaat. Ik heb eigenlijk geen flauw idee waar deze les over ging. Lekker bezig Cheryl! De lerares zou wel weer denken, wat een lekker geïnteresseerd typje. Ik sla de gedachtes van me af en loop naar Denise toe.

"Hee! We moesten nog even naar dat ene lokaal foto's laten maken. Weetjenog?" Zei ik toen tegen haar. "Ohh ja, slim dat je daaraan denkt." We liepen samen naar het lokaal waar we moesten zijn en klopte aan. We hoorde een vrouwelijke stem 'binnen!' Roepen. Toen de foto's gemaakt waren, werd ons vertelt dat we ze de laatste pauze konden ophalen bij de Receptie hoofdingang. We haden nu nog 20 minuten pauze. Dus we besloten maar opzoek te gaan naar de aula.

Na een paar verkeerde gangen doorgelopen te hebben zagen we ergens een bordje met 'Aula' erop. We liepen erheen en nou... Laat ik zeggen... Het was tering groot! "Holy fuck! Kijk hoe groot dit is!" Zei Denise met open mond. Er waren ook super veel leerlingen. "Zitten al die mensen hier op school?" Vroeg ik aan haar.
"Blijkbaar wel" lachte ze zacht.

Addicted to you! (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu